با سلام خدمت دوستان

من 22 سال دارم و شرایط ازدواج هم اصلا ندارم. دور از خانواده زندگی میکنم و شکر خدا هم از ظاهر مناسبی برخورارم و هم جز بچه درسخون های کلاسم و همین باعث میشه خیلی از دخترا بخوان بهم نزدیک بشن.

هر چند که در جمع دوستان و هم کلاسی ها همیشه وانمود میکنم که به هیچ وجه احساساتی نیستم ولی واقعیت امر اینه که فوق العاده احساساتی ام و خسته میشم از تنهایی و در نتیجه غلبه کردن به احساسات برام خیلی خیلی سخت میشه. 

بعضی مواقع واقعا میبرم و خسته میشم. الان هم از اون موقع هاست.

ممنون میشم کمکم کنید.


مرتبط:

یه دختر 18 ساله چطور باید احساساتش رو کنترل کنه؟

دخترم، فکر میکنم احساساتم  ثبات ندارند

چطور بدون وابستگی به کسی یا چیزی با احساسات جوونی کنار بیایم ؟

با احساساتم چکار کنم تا مانع پیشرفت توی کارم نباشه ؟!

در حد افراط احساساتی هستم، راه درمانی هست ؟

من 17 سالمه و احساسات عجیبی بهم دست میده

فکر میکنم توی 18 سالگی احساساتم خیلی به منطقم میچربه

احساساتی شدم و گذاشتم دوست پسرم بدنم رو لمس کنه

چکار کنم که احساساتی نباشم ؟

بازی با احساسات دختر یعنی چی ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)