سلام

شوهرم خدا رو شکر خلقیات خوب خیلی زیاد داره و مذهبیه، اما خیلی دقیق و زود رنج و احترام و اطاعت خیلی می خواد، میگه زن نباید جلوی شوهرش خودش رو نشون بده و باید همیشه خودش رو پایین‌تر از مرد بدونه.

از خیلی از رفتارها و حرف هام و لحنم ناراحت می شه زود، که شاید اگه مرد دیگه ای بود ناراحت نمی شد اصلاً. خیلی احترام می خواد ازم. می خواد همیشه هر چی میگه بگم باشه چشم. بحث نکنم. اگه چیزی رو با یه کم لحن بد بگم ناراحت می شه و عصبی و قهر ...، وقتی ناراحتم میگه حق نداری بی محلی کنی. اصلاً حق ندارم خودم رو براش بگیرم.

وقتی ازم انتقاد می کنه و نمی‌پذیرم و باهاش بحث می‌کنم بهم میگه بچه‌ای. نمی خوای رشد کنی، وقتی جوابش رو میدم میگه چرا داری بهم می پری، حق نداری بهم بپری. در صورتی که من فقط یه کم تند جواب دادم.

 ۹۵ درصد قهرها مون مقصر منم و همیشه من میرم سمتش. خیلی خسته شدم از این وضع،  ۲ ساله ازدواج کردیم ...، به نظرم خب حق با اونه. زن باید از شوهرش اطاعت کنه و همیشه بهش احترام بذاره و ...، اما من قصد بی احترامی ندارم ولی بعضی اوقات از دستم در میره. چیز بدی هم نمی گم ...

بعضی اوقات از روی ترسه که چیزی نمی گم. میگم هیچی نگم که باز دعوا نشه، چه کار کنم که همیشه لحنم خوب باشه و زن مطیعی باشم و کارهام بی احترامی تلقی نشه؟


مرتبط:

چرا بعضی از زنان دوست دارند شوهرشون اقتدار داشته باشه و مطیعش باشند

احساس میکنم اگه بخوام مطیع باشم از شوهرم متنفر میشم

مقابل همسرم تبدبل به یه دختر آروم و مطیع میشم

آقایون، ممکنه که از یک زن مطیع، دلزده و خسته بشید؟

مرد بیشتر اطاعت می خواد و زن محبت


مرتبط با شوهرداری :

احساس میکنم برای شوهرم دلنشین نیستم

شوهر چقدر باید به زن محبت کنه ؟

مشکلات مالی برام هیچه اگه شوهرم بهم محبت کنه

چرا کلام شوهرم محبت آمیز نیست ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

چیکار کنم تا شوهرم محبت کلامی رو یاد بگیره ؟

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)