سلام به همگی

من یه خانم متاهل و خانه دار هستم و دو تا فرزند نووجون دارم، توی این سال‌ها من حتی یک روز از مسئولیت‌های خانه داری و شوهر داری و بچه داری، مرخصی نگرفتم، حتی هنگامی که به مهمانی میرم سعی می‌کنم خیلی کمک کنم تا مهمون های سنگینی برای فامیل هامون نباشیم و اون ها رو زیاد خسته نکنیم، خلاصه از وقتی که نوجوون بودم تا حالا حتی روزهای بارداری تا آخرین لحظه و اولین روز زایمانم حتی توی زایشگاه، من تک و تنها همه کارها رو انحام می‌دادم بدون هیچ کمکی.

هیچ وقت اجازه‌ی یه روز استراحت بهم داده نشده. تا حالا نشده بتونم یه سریال رو راحت دنبال کنم یا یه فیلم رو تا آخر و کامل ببینم، همیشه آخر فیلم ها رو از دست میدم و نمی دونم چی می شه آخرشون. 

تا حالا نشده بشینم یه برنامه‌ای رو درست ببینم. یه تلویزیون داریم که یا همسرم یا بچه هام کنترل رو بدست می‌گیرند و برنامه‌ها شون رو تماشا می کنن، من فقط اوقاتی که همسرم سرکاره و بچه‌ها میرن بیرون پیش دوستان شون می تونم برنامه‌های خودم رو ببینم.

تا حالا نشد برم برای خودم یه لیوان چایی درست کنم بدون اینکه بقیه هی ازم بخوان که براشون هم بریزم و هی منو بلند می کنن و اون لیوان چایی برام زهر مار می شه و هیچ لذتی از نوشیدنش نمی برم. 

عاشق رمان خوندن و کتاب خوندنم، ولی باز نمی تونم برای یه ساعت کامل وقت آزاد داشته باشم که اختصاصش بدم به مطالعه و کارهای مورد علاقه م. غیر از اون من از بس همه عمرم دور و برم شلوغ بوده دوست دارم برای یک روز هم که شده تو خونه تنها بمونم بدون اینکه به فکر ناهار و شام و لباس و ظرف ها و بقیه‌ی کارهای خونه باشم، یه روز که بشینم با خیال راحت تلویزیون تماشا کنم فیلم ببینم و هر وقت دوست دارم بخوابم و هر وقت دوست دارم بیدار شم. 

به شوهرم گفتم من تو ماه سه روز مرخصی می خوام. می خوام که تو هر ماه سه روز خونه رو برام ترک کنین یه کم تنها باشم و یه نفسی تازه کنم، ولی متاسفانه غیر از مسخره کردنم هیچ جوابی ازش نگرفتم. هیچ سوالی ندارم فقط چون می دونم که توی این وبلاگ آقایون زیادی هستن می خوام این رو بهشون بگم که خانم های خونه دار هم به مرخصی و مقداری تنها ماندن فارغ از همه ی مسئولیت ها احتیاج دارن، لطفاً به خانم های خونه دار مرخصی بدین.

با تشکر


بیشتر بخوانید ...

چطور به شوهرم بگم تو خونه کمک حالم باشه

آقایون لطفا کمی به همسرتون کمک کنید

تقسیم وظایف در کارهای منزل وقتی زن و شوهر دانشجو یا شاغل هستند

کمک مرد به زن در کارهای خانه

اگه مردی در کارهای خونه به خانومش کمک کنه مردونگی نداره؟

ازدواج با دختری که حاضر به انجام کارهای خونه نیست

برنامه ریزی برای درس و خانه داری به صورت همزمان

چرا بعضی از دختران امروزی بعد از ازدواج خانه داری رو کسر شان میدونن

خانه داری و مادری برای چهار پنج فرزند

خانه داری یا اشتغال ، کدام برای خانم ها در اولویت است ؟

وظایف آقایون در مقابل همسرشون

خانوم ها میشه بگن وظایف شون چیه توی زندگی مشترک؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مسائل زنان خانه دار (۴۲ مطلب مشابه)