سلام 

خانمی هستم ٢١ ساله، ٢/٥  ساله ازدواج کردم، بنده دانشجو هستم و درسم همیشه اولویت اولم هست و همسرم با علم به این موضوع منو انتخاب کردند. ، اردیبهشت ماه من آزمون ارشد دارم و ٤ ماه فقط مونده به آزمون و منم به دلایلی نتونستم قبل این مطالعه بکنم.

الان مشکلی که دارم اینه که نمیتونم کارهای خونه ( ظرف شستن، لباس شستن و جمع کردن، گرد گیری و جارو و غذا پختن و ... ) و درس خوندن برای امتحانات پایان ترم و کنکور رو با هم انجام بدم! ، و همون طور که میدونید کارهای خونه رو یک روز اگر انجام ندی خونه منفجر میشه!

من ذاتا آدم مرتبی نیستم و مرتب کردن برای من خیلی زمان گیر و خسته کننده ست. تایمم رو خیلی میگیره و از طرفی هم نمیتونم انجامش ندم! همسرمم تو فضای نامرتب کلافه میشه و اعصابش بهم میریزه، نگین علاقه مند شو چون کار منزل کاری عبث و بدون پیش رفته و آدمو به هیچی نمیرسونه.

حالا چه پیشنهادی به من میدین برای برنامه ریزی بهتر که بتونم همه اینکارها رو انجام بدم؟ (درس و کار خونه؟)

همسرمم خیلی کمکم میکنن ولی خب هم ایشون کارهاشون خیلی زیاد شده، جدیدا هم به علت اینکه الان من کار نمیکنم و مسایل مالی رو تامین نمیکنم پس کار خونه وظیفه من میشه .


مرتبط:

تقسیم وظایف در کارهای منزل وقتی زن و شوهر دانشجو یا شاغل هستند

کمک مرد به زن در کارهای خانه

اگه مردی در کارهای خونه به خانومش کمک کنه مردونگی نداره؟

ازدواج با دختری که حاضر به انجام کارهای خونه نیست

چرا بعضی از دختران امروزی بعد از ازدواج خانه داری رو کسر شان میدونن

خانه داری و مادری برای چهار پنج فرزند

خانه داری یا اشتغال ، کدام برای خانم ها در اولویت است ؟

وظایف آقایون در مقابل همسرشون

خانوم ها میشه بگن وظایف شون چیه توی زندگی مشترک؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) زندگی دانشجویی (۳۹ مطلب مشابه) مسائل زنان خانه دار (۴۲ مطلب مشابه)