سلام 

می‌خواستم تجربه خودم رو از یک رابطه مجازی باهاتون به اشتراک بذارم؛

دور اطرافم رو می‌دیدم همه چیز از دور قشنگ بود، منم دلم خواست ولی وارد یک رابطه واقعی نشدم، بلکه وارد یک رابطه مجازی شدم با پسری که تو شهر دیگه ای زندگی می‌کرد و دورادور می شناختمش.

هر دو نفرمون دانشجو بودیم و همه چیز همون اولش خوب بود، اون اوایل حسی هم درگیر نبود و دوست هم بودیم ولی راست میگن که رابطه مجازیه ولی دل شکستن واقعی! نه یه حس عمیق ولی یه حس بیشتر خواستن به وجود اومد، موقعیتش نبود که با هم باشیم و من بارها عقب کشیدم از رابطه ولی باز هم خودم پالس‌هایی فرستادم یا خودش برگشت و منم ادامه دادم! 

نتیجه ش شد ۹ ماه رابطه‌ای که یک ماه برقرار بود دو ماه نه! از اون حس خوب اولیه هیچ خبری نبود چون رابطه‌ای که بی سرانجام باشه طرفین رو سرد می کنه. کم کم فقط اگه کمک یا چیزی می‌خواست مثلاً مشورت سراغم می اومد و من براش وقت میذاشتم، حس بی ارزش بودن می‌کردم، حس می‌کردم این لیاقت من نیست که همچنین چیزی رو تحمل کنم وقتی عشق‌های واقعی هنوز هم وجود دارن! 

اون آقا پسر خوبی بود و نمی خوام بگم اون مقصر بود ولی بر خلاف من که به اون اهمیت می‌دادم نوبت من که می‌رسید سهمم یه استیکر بود و این مدل رفتارها! باید دختر باشی که بفهمی چقدر سخته تحمل این، همیشه میگن مشکلات تون رو با حرف زدن حل کنین عین اینها رو گفتم تا حداقل قبل رفتنم همه چیز روشن شه، حتی نگران حالش هم بود با این حال ولی نتیجه همون بود که گفتم. 

باید بگم درسته دوست داشتن اون هم در یه رابطه مجازی اجباری نیست منم حس عمیقی نداشتم ولی دوستان احترام به شخص مقابل و یه توجه متناسب نشانه شعور خود فرده و خیلی آدم‌ها این مدلی نیستن و با اینکه من این رابطه رو ترک کردم ولی این رابطه بدون حس پشیمانی منو ترک نکرد! 

اومدم که بگم وارد یه رابطه بی سرانجام نشید، لذت‌های آنی گاهاً پشیمانی‌های ابدی دارن یا طولانی، جای بعضی زخم‌ها هیچ وقت خوب نمی شه حالا چه رابطه مجازی باشه چه غیر مجازی! 

واسه من شاید آسیب جسمی نداشت ولی حتی همین رابطه مجازی هم بهم آسیب روحی زد. پس ریسک نکنین. باز هم میگم نمی خوام اون پسر رو سرزنش کنم چون خودم پذیرفتم که انتخاب و تصمیمم غلط و هیجانی بوده و نمی تونستم اون آدم رو اون طوری که شخصیتش نبود ببینم منم مقصرم پس. 

من درسته در یک رابطه واقعی نبودم ولی این رابطه مجازی هم بیشتر که نه کمتر آسیب زا نبود. نه فقط واسه منه دختر، بعضی پسران حتی احساساتی ترن پس توی دختر توی پسر احساس و وقت و فکرت رو واسه آدمی بذار که تو رو اولویتش باشی نه زنگ تفریحش! 

خواستم خطرات رابطه مجازی رو بگم، رابطه‌ای که انگار با یک روح داری و حتی نمی تونی درک درستی از کلماتش داشته باشی و احساساتت رو با نگاه متنقل کنی و خیلی چیزهای دیگه! پس به هر بهانه‌ای که پیش خودتون دارین بدونین رابطه مجازی از نظر آسیب زایی دست کمی از دوستی‌های بی هدف و بی پایه نخواهد داشت! 

امیدوارم همه جوونها عشق واقعی و همسر مناسب شون رو پیدا کنن و آرامش واقعی رو حس کنن. موفق باشین.


پ. ن: نظر و تجربه باشه می شنوم امیدوارم دوستانی که در این راه هستن تا دیر نشده برگردن و دوستانی هم که وسوسه این کار رو دارن منصرف بشن.


مربوط به دختران در فضای مجازی :

تا قبل از این که تمایلاتم افسار منو به دست بگیرن، دختری نسبتا مذهبی بودم

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

نمیخوام دوباره برگردم به یه رابطه کلامی و مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

قراره هفته دیگه دوست پسر مجازیم رو ببینیم

باید به خواستگارم بگم که در فضای مجازی با پسران چت می کردم ؟

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی

چطور به خانواده ها بگیم از طریق مجازی آشنا شدیم

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه) چت با جنس مخالف (۲۰ مطلب مشابه) مضرات دوستی با جنس مخالف (۴۶ مطلب مشابه)