سلام 

امیدوارم حال دل تون عالی باشه، من 2 ساله پشت کنکور تجربی بودم و رتبه م خوب نبود، ولی امسال تصمیم گرفتم کنکور زبان بدم، الان یه هفته هست شروع کردم، برنامه م اینجوریه که؛

هر روز یک درس زبان، هر یک روز در میان 2 درس دینی، و هر یک روز در میان 3 درس ادبیات، عربی هم هیچی!

حدود یه هفته ست که به صورت جدی شروع کردم و خوب هم پیش رفتم، ولی خیلی میترسم، میخواسم بپرسم روش درس خوندنم درسته؟، آیا میتونم قبول بشم؟


بیشتر بخوانید ...

بعد از چند سال می خوام کنکور بدم، چه منابعی رو بخونم؟

در کنکور میشه دروس عمومی رو صد زد؟

چگونگی خوندن املا در ادبیات برای کنکور

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم ؟

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

من شرایط اینو ندارم که پشت کنکور بمونم

چطور خودم رو برای کنکور جمع کنم با وجود افکار مختلفی که دارم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم؟


پیشنهاد:

میخواهم فرزندم را انگلیسی زبان تربیت کنم

چطور با دختر 12 ساله م زبان انگلیسی کار کنم؟

با این همه منابع، چرا در یادگیری زبان موفق نمیشم؟

بهترین روش برای من در یادگیری زبان انگلیسی چیه؟

پسری 34 هستم که آرزومه زبان انگلیسی را به راحتی صحبت کنم

یادگیری زبان انگلیسی بدون رفتن به کلاس

راهنمایی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی

راهکار برای یادگیری نوشتن کلمات انگلیسی

بحث و تبادل نظر درباره یادگیری زبان انگلیسی

چطور معانی لغات انگلیسی رو حفظ کنیم؟

برای تقویت زبان انگلیسی، کدوم روش مناسب تره ؟

آموزش انشاء نویسی برای تقویت زبان انگلیسی

برای قوی شدن مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی چه پیشنهادی دارید؟