سلام به همه

یکی از همین پست های اخیر رو میخوندم قبلا هم دیده بودم یه سوال برام ایجاد شد، چرا دید بعضی ها به فشار جنسی اینقد راحته، چه جوریه واقعا، حتی بعضی ها هم اظهار تعجب میکنن، یعنی سراغ این افراد نمیاد یا نیاز جنسی رو حس نمیکنن؟

یه عده سرد ممکنه باشن، اما اونی که نیست و این جور نظر میده یا براش حتی عجیبه که فشار جنسی یعنی چی چیکار میکنه؟، درسته که باید مواظب ورودی ها مثل چشم و ذهن و افکار بود و رعایت یه سری مسائل دیگه، اما برام سواله.

بعد از مثلا سه ماه چهار ماه با فرض کنترل کامل ورودی ها آیا سراغ تون نمیاد؟، یه بنده خدایی نوشته بود خطاب به کاربری راه میری فکر میکنی بهش، غذا میخوری فکر میکنی بهش، میخوای بخوابی فک میکنی. خب من میگم با فرض کنترل کامل بعد چند ماه آیا سراغ تون نمیاد؟

بیشتر هم منظورم به همون موارد بر میگرده که اول سوال نوشتم یعنی تو وجودتون حسش نمی کنید؟، یا اگه پاسخ منفیه واقعا چیکار میکنین که سراغ تون نمیاد، شاید راه و روش شما به درد خیلی های دیگه هم خورد. 

بعضی وقت ها چندین ماه هم آدم مواظبت میکنه و اون حس کم میشه، اما یهو پیداش میشه و روح و روان آدم رو بهم میریزه، امثال اون نظراتی که خوندم که براشون حتی عجیبه یا میگن یعنی چی فشار جنسی! واقعا اگه کلا مزاج سرد نیست چیکار میکنین که حسش نمیکنین و سراغ تون اصلا نمیاد؟ اگه راهی هست به ما هم بگین.

ممنون بابت نظرات تون.

"مهدی من"


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های کاهش فشار جنسی مطالب زیر را بخوانید ...

نحوه مدیریت سریع و بدون آزار فشار جنسی

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

آه و فغان های ناشی از فشار جنسی رو نتونستم باور کنم

فشار جنسی بسیار زیادی روم هست

تکلیف پسری که از شدت فشار روحی و جنسی به ستوه اومده چیه ؟

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

راحت بگم دارم از فشار جنسی میترکم

با فشار جنسی دوران مجردی باید چکار کرد ؟

راز موفقیت شما در کنترل میل جنسی چیه ؟

چیکار کنم که بتونم میل جنسی خودم رو کنترل کنم ؟


بحث در مورد دارو و تغذیه برای کاهش فشار جنسی ...

استفاده از دارو برای کاهش میل جنسی

معرفی داروی گیاهی برای کاهش میل جنسی

داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی خانمها

بررسی تاثیر تغذیه روی میل جنسی در انسان