سلام

به وفور تو اطرافم دیدم که وقتی دو تا آقا یا پسر با هم دعوا میکنن به خانوم خواهر یا مادر هم فحش میدن و ناسزا میگن، میخواستم علتش رو از خود آقایون یا پسر ها بپرسم و میخواستم بدونم آیا ضعفی در قدرت و جسارت مردها هست که وقتی زورشون به هم نمی رسه پای یکی دیگه رو وسط میکشن؟

هر جور فکر میکنم متوجه نمیشم، درگیری دو تا پسر با هم سر جای پارک به خواهرها و مادرهاشون چه ربطی داره؟، مثلا فرض کنین یکی نوبت منو تو صف می گیره، بعد من برم به شوهر عمه ش فحش بدم واقعا خنده داره. 

چند وقتیه تو رانندگی واقعا اذیت میشم و فحش های واقعا رکیک از سمت پسر ها میشنوم، من کاری نمیکنم فقط قانون رو رعایت میکنم، و پوششم هم  کامله، در جواب هیچی نمیگم، ولی وقتی میام خونه یه ساعت گریه میکنم، بعدش میشم همون آدم عادی، سخته واسه یه دختر ...

به نظر من یه پسر بامرام انقدری جنم داره که با خود طرف تسویه حساب کنه نه خواهر مادرش به قولی ... ولی دم همه ی پسرهایی که حتی تو اوج عصبانیت شون بازم معرفت دارن و احترام نگه میدارن گرم ...

مرتبط با فحاشی:

با مادری که زیاد فحاشی میکنه باید چیکار کرد؟

دختر خالم وسط حرفاش بهم فحش میده

راه برخورد با کسانی که فحش ناموسی میدن

می ترسم موقعی که خوابم فحش بدم

مادرم جلوی من به پدرم فحش میده

دلیل روانشناسی فحش دادن چیه؟

چرا برخی از آقایان فحش جنسی میدن؟

چرا یه پسر باید به دوست دختر سابقش فحش بده؟

شوهرم موقع عصبانیت بهم فحاشی میکنه

چطوری با همکلاسی فحاشم برخورد کنم؟

می تونید یه پدر فحاش رو تحمل کنید؟

زن ها به خاطر فحاشی بعضی از مردها نباید برن استادیوم، این منطقیه؟

چی شد که بعضی از ما ایرانی ها فحاش و بی ادب شدیم؟

دلیل خشونت و فحاشی در ورزشگاه ها چی میتونه باشه؟

فحاشی به خواهر و مادر طرف مقابل دعوا!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل روز جامعه (۶۵ مطلب مشابه)