سلام دوستان 

چکار کنیم که مرسوله پستی مون درست وقتی برسه که خودمون میخوایم. شماها اگه بخواید یکی از اعضای خونواده شما متوجه نشه که خرید اینترنتی کردید و اداره پست آوردتش براتون چکار میکنید؟ چه کاری میشه کرد که خودم یا یکی از بچه هام قبل اینکه مأمور پست در خونه مون رو بزنه خودمون بریم اداره پست تحویل بگیریم مرسوله مون رو؟ 

بعضی سایت ها شماره مرسوله رو نمیدن به خریدار و از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی به نتیجه ای نمیرسم که مرسوله کجاست و خودم پیش بینی کنم کی میرسه که برم. متأسفانه هر وقتم رفتم یا گفت فعلا نیومده یا گفت اومده و مأمورمون برده  به آدرس تون. بعضی چیزها هم توی شهرمون نداره مجبوریم حتما از نت بخریم و بدبختانه همیشه این اضطراب توی زندگی ما هست. آدرس خونه کسی رو هم نمیتونیم بدیم. ما تو این شهر غریبیم و فامیلی نداریم که آدرس اون ها رو بدیم. همسایه ها هم که خدایی نکرده فکر میکنن چرا ما آدرس خودمون رو نمیدیم و این مسأله به لحاظ آبرویی برای ما گرون تموم میشه و این راه هم امکان نداره. 

سوال دیگه در همین رابطه اینکه چطوری میشه یه صندوق پستی مخصوص خودم از اداره پست بگیرم که مرسوله هام رو بندازن داخلش و کلیدش دست خودم باشه؟، شرایطش چیه؟، اینو فقط به اداره ها و شرکت ها میدن یا خونه ها هم میتونن این کارو بکنن؟، یه همچین چیزی شنیدم میخوام بدونم شرایطش چیه؟

دوستان لطف کنید هر راهی که به ذهنتون میرسه بنویسید. کلی دعای خیرتون میکنم.


مرتبط :

معرفی فروشگاه اینترنتی جامع و مطمئن

شکایت از پشتیبانی ضعیف فروشگاه اینترنتی

معرفی مراکز خرید مخصوص خانم ها

خانم ها ، معمولا چه قدر خرید میکنید ؟!

چه کار باید کرد تا کسی اعتماد به خرید از اینترنت کنه ؟

هر وقت دلم میگیره باید برم بازار و خرید کنم

خرید برای آقایون واقعا مشکلتر از خرید واسه یه خانومه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)