مشکلی که الان دو روزه به شدت ناراحت و عصبیم کرده اینه که من تو اینستاگرام شوهرم دیدم یه سری صفحه ی بسیار افتضاح و مستهجن رو دنبال میکنن!! عضو یه گروه وایبر هم هستن که یه سری عکس خیلی خیلی افتضاح رو برا هم میفرستن !!واقعا الان از شدت ناراحتی نمیدونم چیکار کنم همش فکر میکنم که شوهرم داره منو با اونا مقایسه میکنه واقعا نسبت بهش سرد شدم !!خواهش میکنم کمکم کنین که چیکار کنم! آقایون متاهل اگه از این عکسا و فیلما می بینین اونا رو با همسراتون مقایسه میکنین؟


مرتبط:

پسرها چطوری توی اینستاگرام فالووینگ پیدا میکنن؟

یه مرد تازه ازدواج کرده در اینستاگرام منو فالو کرده

هدف برخی از دختران از گذاشتن عکس های شخصی در اینستاگرام چیه ؟

خانمم در اینستاگرام یه آدم دیگه میشه

خواستگارم در اینستا و تلگرام با دختران زیادی دوست بوده

با دیدن پیج اینستای دختر مورد علاقم شوکه شدم

بلاک کردن پسران غریبه توسط بعضی از دختران در اینستاگرام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)