سلام و درود به دنبال کنندگان خانواده برتر

من به واسطه شغلم مجبورم صورتم رو هر روز اصلاح کنم، سوالم از آقایان با تجربه است که آیا فوم بهتره یا خمیر یا ژل اصلاح، از ژیلت بلو 3 استفاده میکنم کلا خیلی محدودم باید اصلاح روزانه بکنم، کدوم رو پیشنهاد میدید، اینم عرض کنم که یک بار موافق جهت و یکبار مخالف جهت اصلاح میکنم برای اصلاح بهتره افراد با تجربه کدوم رو استفاده کنم، فول و خمیر و یا ژل اصلاح کدوم اصلاح صاف تری و دقیق تری میده که مو باقی نمی نونه.


پیشنهاد:

نظر دختران دم بخت در مورد مردی با صورت کم مو

عاشق اینم شوهرم آینده ام ریش داشته باشه

منو قانع کنید که ریشم رو نتراشم

به خاطر ریش بلندم در خواستگاری ها جواب رد میشنوم

تجربیات شما در مورد عدم تناسب رویش ریش در صورت

16 سالمه و تازه به بلوغ رسیدم، کی ریش و سبیل در میارم؟

ریش و سبیل من خیلی پراکنده در میاد

تاریخچه ریش گذاشتن

پسرهایی که ریش و ته ریش دارند برام بشدت جذابند!

معرفی ریش تراش، انواع ژیلت ها، کف اصلاح و افترشیو



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه) مسائل پسران دهه شصتی (۴۳ مطلب مشابه)