سلام

پیشاپیش از این که وقت میذارید ممنونم.

من با خواستگارم حدودا چند ماهی هست که بصورت تلفنی با اطلاع خانواده هامون برای شناخت بیشتر در ارتباطیم. من یه چیزی رو هنوز به ایشون نگفتم اونم اینه که من روی شست دست چپم یه لکه عروقی یا همون ماه گرفتگی دارم که کسانی که دارن میدونن نه درد داره نه حتی علت ایجادش پیدا شده و نه ارثی بودنش اثبات شده!

و چون فقط روی شستم هست میتونم (به لحاظ شرعی) به خودشون نشون بدم منتها خجالت میکشم.

از این که چه واکنشی نشون میده نگران نیستم ولی عذاب وجدان دارم اگه حتی مشکلی که واقعا مثل بیماری های دیگه نیست رو به ایشون نگم. حالا نظر شما چیه؟؛ حضوری نشون بدم یا بین صحبت هام بگم؟، چطور بگم؟

ممنون


مرتبط:

به خاطر یه مشکل در بدنم، به دنبال بهانه برای رد کردن خواستگارم هستم

آیا در مورد ترک های پوستی و جوش های بدنم به خواستگارم بگم ؟

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟

خواستگارم بهم گفته توانایی برقراری رابطه جنسی رو نداره

آیا خواستگارم بدن منو با بدن زن های فیلم های ... مقایسه خواهد کرد ؟

روم نمیشه از خواستگارم در مورد مسائل جنسی پرس و جو کنم

به خواستگارم بگم بواسیر دارم ؟

اگر خواستگارم منو بدون آرایش ببینه میره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه)