سلام به همه عزیزان حاضر در خانواده برتر

امیدوارم بتونید من رو از تردیدی که دچارش شدم در بیارید؛ 

من مدتی هست به شکل سنتی با دختر خانمی برای امر خیر آشنا شدم. البته هنوز شناخت کامل ایجاد نشده طبیعتا و نیاز به زمان بیشتری هست. به هر حال بعد از مدتی در حین صحبت هامون ایشون به موضوعی اشاره کرد که کمی فکر من را مکدر کرد و صادقانه بگم حس بدی بهم داد. ایشون میگفت در جریان هستید تامین شدن به لحاظ عاطفی برای خانم ها خیلی مهمه و چنانچه تامین نشن ممکنه اگر کسی غیر از شوهر خودش بهش محبت کرد ناخودآگاه کمی به سمت اون فرد گرایش پیدا کنن!

 دوستان از نظر من ایشون بحث تعهد در ازدواج را زیاد جدی نگرفتن نظر شما چیه؟

با اینکه اصل این حرف کاملا درسته که زن و شوهر در زندگی مشترک شون باید تامین احساسی و ... بشن. اما بیانش به این شکل قبول دارید یکم عجیبه؟، همین موضوع من رو برای ادامه یه کم داره مردد میکنه. با خودم میگم نکنه یه روز با این که اگر من تمام تلاشم را کرده باشم که اون راضی باشه اما باز به سمت دیگری تمایل پیدا کنه؟

با این که دختر خیلی خوبی به نظر میرسن ایشون اما گاهی چنین حرف هایی من رو دلسرد میکنه. حتی یه بار که ازشون پرسیدم می گفتن قبلا پیشنهاد و ابراز علاقه از سمت پسر ها زیاد داشتن ولی رد کردن و ارتباط دوستی نداشتن که امیدوارم راست باشه چون این مورد برای من خیلی مهمه.

با این اوصاف  نمیدونم باید چه کار کنم و چطوری بیشتر از ایشون و خانوادش و همچنین تصمیم خود مطمئن بشم.

این حرف ها رو بگذارم به حساب بی تجربگی و خامی ایشون یا چیز دیگه؟، ممنون میشم نظرات تون را صادقانه بفرمائید تا شاید از این حالت تردید در بیام.


مرتبط:

دختری که دوستش داشتم، بعد از ازدواجش منو از بلاک خارج کرده

خانم متاهلی هست برای رابطه ... ؟!

خاله ام با وجود متاهل بودن دوست پسر داره

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

چطور مرد متاهلی رو که عاشقم شده از زندگیم بیرون کنم ؟

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

یه مرد متاهل می تونه برای سایر خانم ها جذاب به نظر بیاد ؟

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

در 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام دوست شدم

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده

با اینکه متاهل شدم ولی دوست دارم دوست دختر بگیرم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)