سلام دوستان

من یه دختر ۲۰ ساله هستم، حدود ۶ ماهی هست که با یه پسر ۲۷ ساله در حال آشنا شدن هستیم و خانواده ها در جریان هستند، نسبت فامیلی دور داریم.

شرایط مون کلا اوکیه و از هر لحاظ با هم جور هستیم و معیارهای همدیگه رو داریم، فقط یه مسئله ای که هست اینه که ایشون شدید حساس هستن روی من. من با اینکه خانواده م نسبتا مذهبی هستن ولی قبل از ایشون روابطم راحت بود. یعنی مثلا خونه عموم میموندم با اینکه پسر بزرگتر داشتن، چون با دختر عموم خیلی صمیمی هستم.

حالا پسر عموم هم کاری نداشت، رابطه مون رسمیه با هم و اینکه مثلا همسایه قدیمی مون که دختر همسن داره، با من گاهی خونه همدیگه میرفتیم. حالا چون ایشون برادر بزرگتر دارن من وقتی میرفتم که اون خونه نباشه و از این قبیل‌ .

پوششم معمولیه، خیلی کامل نیست طوری که موهام یه کمی پیداست. ایشونم مذهبی نیستن زیاد ولی خیلی روی من حساسیت نشون میدن.

ولی خب به خاطر علاقه ای که داشتم حجابم الان کامله. خونه عموم تنهایی نمیرم به نظر خودم مشکلی نداره ولی چون دوست ندارم ناراحت بشه رعایت میکنم.

قضیه از این قراره که یه وسیله ای نیاز داشتم زنگ زدم به دوستم که طبقه پایینه و گفتم بیاره دم در و برم بگیرم ازش، اون جا یه بحثی بین مون شد خیلی جالب بود من اومدم وقتی شب تلفنی حرف میزدیم اونو براش تعریف کردم و بین حرف هام خب فهمید رفته بودم پایین و میدونست پسر بزرگتر دارن.

خیلی عصبی شد و من هر چقد گفتم که خب رفتم جلو در با خودش کار داشتم نرفتم تو که اصلا چه اهمیتی داره که کی خونه ست، اصلا قانع نشد، انقدر گفت گفت و گفت یه کم هم از دعوا های قبلی مون اومد وسط و خلاصه اوضاع خیلی خراب شد و اونم گفت چند روزی حرف نمیزنیم و شاید شااااید درست شد، دیگه خسته شدم، چقدر یه حرف رو بهت بگم، وقتی میگم جایی که پسر هست نباش دیگه کوچیکه و خونه نیست و دلایل چرت و پرت برا من نیار.

الان من چیکار کنم؟ نمیدونم کامل توضیح دادم یا نه اگه نیاز بود بگین بیشتر توضیح بدم. الان من خودم به نظرم ۸۰٪ تقصیر منه، چون از اولش اخلاقش رو میشناختم و قبول کردم‌. هنوزم قبول دارم. ولی نمیدونم وقتی یه پسر عصبانیه چیکار کنم گفت حرف نزنیم چند روز، صبر کنم خودش چیزی بفرسته؟ اگه گفت تموم کنیم چیکار کنم؟ چیکار کنم درست شه آخه؟


مرتبط:

پسر مورد علاقه م دوست داره کنترل کنه زندگی منو

نامزدم نسبت به من خیلی حساسه و احساس مالکیت داره

تعریف غیرت از نظر شما چیه ؟

فرق بد دلی با غیرت چیه ؟

تعادل بین غیرت و خشونت یک مرد مذهبی!

غیرت مردانه و حقوق زنانه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)