سلام

پسر مورد علاقه م هر ساعت ده تا دختر رو فالو میکنه. یعنی کلا همه ش دختر فالو میکنه. اصلا پسر دنبال نمیکنه توی پیجش. شاید به ندرت. داشتیم برای ازدواج آشنا میشدیم که پیجش رو که چک میکردم کلا دلمو زد. اصلا نمیدونم چی بگم. چرا یه آقایی باید همه ش دختر فالو کنه؟ 

به نظرتون این همه دختر فالو میکنه برای چی میخواد؟، یعنی میتونم فکر کنم فقط نگاه شون میکنه و واسه سرگرمیه؟، یا اینکه اگه فکر کنم خدایی نکرده خانم بازه اشتباه کردم؟، بالاخره میتونم این کارش رو مبنای خانم باز بودنش بذارم، یا اینکه نه فقط فکر کنم واسه سرگرمی و نگاه کردن و وقت گذرونی میخواد؟ 

نمیفهمم واقعا، آقایون لطف کنید راهنمایی کنید و همین طور خانم ها و دخترهای عزیز باتجربه که قبلا داشتن چنین تجربه هایی رو، آخه چه دلایلی داره که مثلا هر روز بیست تا دختر فالو کنی هر ساعت پنج شش تا؟

مرتبط با فعالیت در اینستاگرام:

تبادل نظر در مورد تاثیر پذیری از فضای مجازی و بخصوص اینستاگرام

پسرها چطوری توی اینستاگرام فالووینگ پیدا میکنن؟

شوهرم تو اینستاگرامش صفحات مستهجن رو دنبال می کنه

یه مرد تازه ازدواج کرده در اینستاگرام منو فالو کرده

هدف برخی از دختران از گذاشتن عکس های شخصی در اینستاگرام چیه ؟

خانمم در اینستاگرام یه آدم دیگه میشه

خواستگارم در اینستا و تلگرام با دختران زیادی دوست بوده

با دیدن پیج اینستای دختر مورد علاقم شوکه شدم

بلاک کردن پسران غریبه توسط بعضی از دختران در اینستاگرام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)