سلام 

من داشتم تو اینترنت میچرخیدم که رسیدم به یه سایت که طراحی سایت رو انجام داده بود و قالب سایت داشت!

این سایت به شما این امکان رو میده که یه قالب سایت رو به صورت یه هفته تا چهارده روز بصورت آزمایشی داشته باشین و تست کنین و از بعد اون پولی هستش، و سالیانه هم باید پرداخت بشه از 270 هزار تومن در سال  شروع میشه تا 3 میلیون که اولی طرح پایه هستش و واسه سایت های ساده تر و آخری مال برندینگ و اینا هستش، ولی مشکلی که هست من همچین پولی ندارم و از طرفی ریسک میدونم که اصلا چه سایتی بزنم و چیکار کنم. 

چند تا ایده دارم ولی اینکه سایت بگیره و این ها ...، و سوال مهم مهم اینکه آیا میتونم تو یه هفته ازش کسب درآمد کرد و باهاش هزینه نه اون سایت طراح رو پرداخت؟

مرتبط:

کسب درآمد از طراحی سایت با وردپرس

چه جوری باید به پول رسید از چه طریقی ؟

تجربیات شما در مورد کسب درآمد با سامانه ارسال پیامک

با رتبه ی تاپ کنکور میشه کسب درآمد کرد ؟

کسب درآمد از اینستاگرام و تلگرام

راههای کسب درآمد از نت

برای کسب درآمد بیشتر نیاز به مشورت دارم

با تجربه الان برگردید به سن 20 سالگی

پشیمانم چرا در 20 تا 25 سالگی ازدواج نکردم

در آستانه 27 سالگی فهمیدم که درانتخاب بعضی راه ها اشتباه کردم

چکار کنیم که بعد از 40 سالگی حسرت دوران جوونی رو نخوریم ؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟

راهنمایی در مورد کسب درآمد از برنامه نویسی

کسب درآمد از طریق وبلاگ یا سایت

کسب درآمد با دستگاه اسکاج بافی

کسب درآمد از خطاطی و خوشنویسی

بدون مدرک، از راه ترجمه میشه کسب درآمد کرد ؟

کسب درآمد از تایپ و ترجمه با استفاده از اینترنت

کسب درآمد از تعمیر خودرو های مدل بالا

با تافل 110 میشه کسب درآمد کرد ؟

بعد از انگلیسی، کدوم زبان رو برای یادگیری با هدف کسب درآمد پیشنهاد می کنید

کسب درآمد از اینترنت بدون داشتن تخصص خاص

میخوام یک ربات بزنم و ازش کسب درآمد کنم

میخواستم درباره ی شغل و درآمد صحبت کنیم

آیا شما برای درآمد بیشتر محل کار خود را تغییر داده اید؟

برای رسیدن به درآمد، شاگردی کنم و یه حرفه یاد بگیریم یا برم ارشد بخونم ؟

چه تخصّصی یاد بگیرم تا درآمد خوبی داشته باشم !؟

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

درآمد زایی با آشپزی و شیرینی پزی در خانه

معرفی روش رسیدن به شغل و درآمد خوب ( برای آقایان )

معرفی شغل های پردرآمد بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی

چه جوری میتونم تو کمترین زمان بیشترین درآمد رو داشته باشم

شان اجتماعی شغل مهمه یا درآمدش ؟

از رشته ی مهندسی کامپیوتر میشه درآمد خیلی بالایی کسب کرد ؟

می خوام با اینترنت درآمد کسب کنم

میشه از راه آموزش فلوت و سه تار به درآمد رسید ؟

از نظر درآمد تدریس زبان بهتره یا مهمانداری هواپیما ؟

در ایران برنامه نویسی plc درآمد داره؟

می خوام با کار ترجمه ی کتاب درآمد زایی داشته باشم

آینده شغلی و درآمد رشته نرم افزار بهتره یا سخت افزار ؟

اگه کارت مربیگری ایروبیک دستم بود ،الان منبع درآمد خوبی داشتم

می خوام در کنار خانه داری و بچه داری یه منبع درآمد هم داشته باشم

چطوری یه کار خوب با درآمد مناسب پیدا کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش وبلاگ نویسی و کسب درآمد (۵ مطلب مشابه)