سلام به همه

میخوام طراحی سایت با وردپرس رو شروع کنم. البته مدتی هست کار میکنم باهاش و با چم و خمش آشنا هستم. دوست دارم از این راه کسب درآمد داشته باشم. چطوری میتونم درآمد کسب کنم؟ چقدر میتونم امیدوار باشم به آینده این شغل؟ اینو هم بگم اصلا عجله ندارم و میخوام کاملا پله پله برم بالا و در آینده به عنوان منبع کسب درآمد ازش استفاده کنم.

میخوام یه سایت در مورد ورزش و تغذیه طراحی کنم. به نظرتون میتونم به عنوان نمونه کار ازش استفاده کنم و تبلیغ کنم یا کسی با یه نمونه کار موفق نمیشه ؟

پیشاپیش از راهنمایی همه ممنونم


مرتبط:

کسب درآمد از طراحی سایت با وردپرس

تجربیات شما در مورد کسب درآمد با سامانه ارسال پیامک

کسب درآمد از اینستاگرام و تلگرام

راههای کسب درآمد از نت

راهنمایی در مورد کسب درآمد از برنامه نویسی

کسب درآمد از طریق وبلاگ یا سایت

بدون مدرک، از راه ترجمه میشه کسب درآمد کرد ؟

کسب درآمد از تایپ و ترجمه با استفاده از اینترنت

میخوام یک ربات بزنم و ازش کسب درآمد کنم

از رشته ی مهندسی کامپیوتر میشه درآمد خیلی بالایی کسب کرد ؟

می خوام با اینترنت درآمد کسب کنم

در ایران برنامه نویسی plc درآمد داره؟

آینده شغلی و درآمد رشته نرم افزار بهتره یا سخت افزار ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آموزش وبلاگ نویسی و کسب درآمد (۵ مطلب مشابه)