سلام

من یه دختر ۲۲ ساله و ترم شش یکی از رشته های پیرا پزشکیم ... نامزد دارم و نامزدمم هم رشته ی خودمه ولی دو ترم بالاتره .

خودتون میدونین که هزینه های دانشگاه آزاد بسیار بالاست و منم بابت همین که نتونستم وارد دانشگاه ملی بشم شرمنده بودم نسبت به بابام که این همه هزینه بهشون اضافه کردم و همیشه فکر میکردم طوری ازدواج کنم که بتونم حداقل پول جهیزیم رو خودم بدم یا مقداریش رو خودم بدم و جبران کنم . خلاصه من چند ماهه نامزد کردم خدا رو شکر نامزدمم خیلی دوست دارم و دوستم داره .

وقتی بهش این رو گفتم گفت بابات خدا رو شکر پول داره و جوش نزن و بجای اون کار پولت رو برای خودمون خرج کن که دستمون عقب نیافته از زندگی و اگه استخدام نشدیم حداقل یه پس انداز داشته باشیم...

منم بعد ها بهش گفتم مبخوام کارت حقوقیم دست خودم باشه و هر کار دوست داشتم باهاش بکنم که مخالفت کرد و گفت باید زن و شوهر پولاشون دست یکی باشه که بتونن درست برنامه ریزی کنن و پس انداز کنن و ...

حالا اینا به کنار ، مامانمم گفت غصه نخور بابا یه جور جهیزیه ی تو رو با وام و ... جور میکنه ، منم کمتر به فکرش بودم .

حالا تازگی ها یعنی چند روز قبل متاسفانه برادرم با موتوری که بیمه نداشته با یه عابر تصادف کرده و طرف کشته شده که میانسالم بودن و پدر یه خانواده ، فعلا برادرم تو بیمارستانه و سنشم ۱۹ هست . حالا از اون روز به بعد حال روحیم بشدت بد شده .

گوشیمم خراب شده دکمه پاورش کنده شده ، سوکت شارژرشم خرابه حتی روم نمیشه به بابام بگم برام گوشی بخر . خرج و شهریه دانشگاه و خوابگاه و خرج خودمم که هست که تا آخر خرداد  باید پرداخت بشه میشه ۳۵۰۰ . کلا خیلی حال روحیم بده ، ولی جلو همه خودمو خوب میگیرم .

بالاخره دیر یا زود باید دیه بدیم که دیه ۲۳۱ ملیون تومن هست ، البته اینم هست که برادرم به سن قانونی رسیده و ما از نظر قانونی نباید بدیم ولی از اونجا که شهرمون کوچیکه نمیشه . حتی اگه ما التماسم بکنیم معلوم نیست چقدش رو کم کنن اگه پنجاه یا صد تومنم کم کنن بازم زیاده برا پرداخت ، شما راه چاره ای میدونین؟

بازم خیلی خوش بینم میگم شاید خودشون بگن نه ما به دیه اعتقادی نداریم ، ولی در کل این بود اوضاع من ، من دیگه واقعا نمیخوام نمکی باشم رو زخم های بابام .

حتی اگه نامزدمم بگه جهیزیه ت رو خودشون بخرن من به حداقل اکتفا میکنم و بعد ها کم کم کامل میکنم جهیزیم رو ، تازه مراسم عقدمم هست که قرار بود تابستون باشه حالا نامزدم گفت اگه محضری ام باشه مشکلی نداره فقط محرم بشیم بسه .

سوالم اینه که کسانی که تجربه دارن بگن که من چه جوری میتونم درآمد کسب کنم . اولا من کلاس و کارآموزی دارم سرم شلوغه ، از همین سایت با پارس پا آشنا شدم که هر چی رفتم تو سایتش سر در نیاوردم چه جوری وبلاگ بسازم ، و بعضی ها خیاطی و آرایشگری رو درآمد زا میدونستند ، من وقت اینکه برم آموزش ببینم ندارم تا تابستون خداقل نمیتونم .

لطفا کسانی که تجربه دارند بگن من چه جوری میتونم تو کمترین زمان بیشترین درآمد رو داشته باشم از طریق اینترنت یا خارج از اون ، فقط برای خرج های خودم فعلا مثلا خرید گوشی یا خرج خوراکم و ...

لطفا برام دعا کنین خیلی سخته دلت خون باسه ولی جوری وانمود کنی که همه بگن خوبه آدم بی خیالی هستی ، اشکای منو فقط بالشتم حس کرده .
لطفا راه حل برای مسائلی که دارم جلوم بذارین


مرتبط:

کسب درآمد با همکاری در فروش فایل

چه جوری باید به پول رسید از چه طریقی ؟

تجربیات شما در مورد کسب درآمد با سامانه ارسال پیامک

با رتبه ی تاپ کنکور میشه کسب درآمد کرد ؟

کسب درآمد از اینستاگرام و تلگرام

راههای کسب درآمد از نت

برای کسب درآمد بیشتر نیاز به مشورت دارم

با تجربه الان برگردید به سن 20 سالگی

پشیمانم چرا در 20 تا 25 سالگی ازدواج نکردم

در آستانه 27 سالگی فهمیدم که درانتخاب بعضی راه ها اشتباه کردم

چکار کنیم که بعد از 40 سالگی حسرت دوران جوونی رو نخوریم ؟

از 18 سالگی تا الان چه تغییراتی توی معیاراتون ایجاد شده ؟

راهنمایی در مورد کسب درآمد از برنامه نویسی

کسب درآمد از طریق وبلاگ یا سایت

کسب درآمد با دستگاه اسکاج بافی

کسب درآمد از خطاطی و خوشنویسی

بدون مدرک، از راه ترجمه میشه کسب درآمد کرد ؟

کسب درآمد از تایپ و ترجمه با استفاده از اینترنت

کسب درآمد از تعمیر خودرو های مدل بالا

با تافل 110 میشه کسب درآمد کرد ؟

بعد از انگلیسی، کدوم زبان رو برای یادگیری با هدف کسب درآمد پیشنهاد می کنید

کسب درآمد از اینترنت بدون داشتن تخصص خاص

میخوام یک ربات بزنم و ازش کسب درآمد کنم

میخواستم درباره ی شغل و درآمد صحبت کنیم

آیا شما برای درآمد بیشتر محل کار خود را تغییر داده اید؟

برای رسیدن به درآمد، شاگردی کنم و یه حرفه یاد بگیریم یا برم ارشد بخونم ؟

چه تخصّصی یاد بگیرم تا درآمد خوبی داشته باشم !؟

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

درآمد زایی با آشپزی و شیرینی پزی در خانه

معرفی روش رسیدن به شغل و درآمد خوب ( برای آقایان )

معرفی شغل های پردرآمد بدون نیاز به تحصیلات دانشگاهی

شان اجتماعی شغل مهمه یا درآمدش ؟

از رشته ی مهندسی کامپیوتر میشه درآمد خیلی بالایی کسب کرد ؟

می خوام با اینترنت درآمد کسب کنم

میشه از راه آموزش فلوت و سه تار به درآمد رسید ؟

از نظر درآمد تدریس زبان بهتره یا مهمانداری هواپیما ؟

در ایران برنامه نویسی plc درآمد داره؟

می خوام با کار ترجمه ی کتاب درآمد زایی داشته باشم

آینده شغلی و درآمد رشته نرم افزار بهتره یا سخت افزار ؟

اگه کارت مربیگری ایروبیک دستم بود ،الان منبع درآمد خوبی داشتم

می خوام در کنار خانه داری و بچه داری یه منبع درآمد هم داشته باشم

چطوری یه کار خوب با درآمد مناسب پیدا کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه)