بسیاری از ما دوران های دانش جویی و دانش آموزیمان را با مشکلات مالی زیاد سپری کرده ایم، خیلی ها به دنبال منبعی برای درآمد می گشتیم تا همزمان با اینکه به درس هایمان رسیدگی می کنیم راهی برای درآمد داشته باشیم و حتی الامکان نیاز های ضروری خودمان را برآورده کنیم و یا حتی در قدمی پیش تر برخی از ما با هزینه های زندگی رو به رو بوده ایم و به دنبال منبعی برای کسب درآمد می گشتیم.

کجا کار می کنم؟

در گذشته قبل از اینکه دریای بزرگی به نام اینترنت به وجود بیاید راهی به جز رفت و آمد در مسیر کار و خانه نداشتیم تا آنچه را که نیاز داریم به دست بیاوریم ولی امروز دریای بزرگی به نام اینترنت دنیایمان را به اندازه تنها چند ثانیه کوچک کرده و در این دریای بزرگ ماهی های زیادی شناورند تا شما آنها را شکار کنید، سایتهایی که با انجام خدمات اینترنتی و دریافت و پرداخت های اینترنتی به شما این امکان را می دهد که در هر جا و هر شرایطی که هستید می توانید کار کنید و محصولتان را بفروشید یا اینکه با همین خرید های اینترنتی خریدتان را ساده، سریع، ارزان و با کیفیت بیشتر به پایان برسانید.

چگونه قرار است درآمد داشته باشم؟

در سایت پرازفایل، هر کسی با صرف کمی زمان می تواند عضو سایت شده و با تهیه و فروش فایل های دانشجویی ، فایل درسی، پروژه دانشجویی، طرح توجیهی و یا فایل های دیگر کسب درآمد کند.

کسانی که به میزان درآمد بیشتر فکر می کنند می توانند با فروشگاه ساز فایل نیز منبعی برای کسب درآمد ایجاد کنند، مطمئنا پرازفایل می تواند به عنوان یک شغل کمک کننده در کنار کار اصلی شما نیز قرار بگیرد.

کسب درآمد فرو فایل

 

این شغل چه مزایایی خواهد داشت؟

بزرگترین مزیتی که خرید و فروش های اینترنتی دارد این است که لازم نیست شما در محلی حاضر شوید و یا ساعت خاصی را برای کارتان در نظر بگیرد، به این ترتیب در یک زمان استراحت کوتاه دانشجویی یا در یک تایم از دست رفته در اتوبوس و ترافیک هم می توانید کار کنید و پول به دست بیاورید.

علاوه بر این حذف واسطه ها در خرید و فروش باعث می شود تا خرید ارزانتر و فروش پرطرفدار تری را داشته باشید، گستره فروش شما محدود به یک نقطه و یا منطقه نخواهد بود، کاری بدون نیاز به سرمایه، بدون مصاحبه و تنها با توانایی و فکر بهتر.

علاوه بر اینها برای کسانی که عاشق آموزش و فراگرفتن هستند، کسانی که در خانه بودن را به ترافیک شهری ترجیح می دهند و همه کسانی که از داشتن یک مدیر و رئیس و اینکه مجبور به رعایت یک چهارچوب خاص باشند این بهترین شغل است.

پرازفایل

می توانید همزمان چندین سایت را برای کار و فعالیت انتخاب کنید، فایل دانشجویی را که برای کلاستان تهیه کرده اید را با تغییرات مناسب و یا فایل آموزشی را که به آموزش خودتان هم کمک کرده بفروشید.

فکر می کنید هیچ شغلی با اینهمه مزایا وجود داشته باشد؟ شما نیازی نیست نگران پرداخت مالیات و هزینه های ایاب و ذهاب باشید و باز هم تنها و تنها به کارتان فکر می کنید.

خودتان برای خودتان تعیین کننده باشید

این قدرت فضای اینترنت و فضای مجازیست که به شما کمک می کند تا بانکتان را خودتان کنترل کنید، سفرهایتان را برنامه ریزی کنید، کلاس های دانشگاهتان را از دست ندهید، کاری را که برای خودتان مهم بوده انجام بدهید و در نهایت از ماحصل کارتان با یک درآمد شیرین و بی دغدغه لذت ببرید.

یک حرف دوستانه و واقعی

به شما توصیه می کنم برای یکبار هم که شده قلاب ماهی گیریتان را بردارید و از این دریای بزرگ ماهی بگیرید، جایی که هرگز تعطیل نمی شود، اخراج شدن و از دست دادن شغل در کار نیست و خلاصه اینکه شما بهترین کارتان را تجربه خواهید کرد.

نمونه سایتی مانند پرازفایل به فروش فایل مبادرت ورزیده می توانید رشته تان را خودتان انتخاب کنید و در آنچه که مهارت دارید و آموزش دیده اید پیشرفت کنید و مشتری های خودتان را داشته باشید.

این فضایی است که به شما و توانایی تان بال و پر می دهد تا به خوبی پرواز کنید و اوج بگیرید، توصیه می کنم یکبار امتحان کنید، زیرا هرگز آن را رها نمی کنید.

آدرس سایت: http://porazfile.ir


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) رپورتاژ آگهی (۴۳ مطلب مشابه)