سلام به خواننده های وبلاگ خانواده برتر

عارضم به حضورتون که من و همسرم مطمئنیم شماره تلگرام من رو فقط یک نفر غریبه از جنس مخالف که از آشناهای ما بوده در اختیار داشته و بقیه افراد بسیار معتمد بنده و همسرم بودن. حال فرد مزاحمی با شماره ای مجازی اقدام به مزاحمت های مداوم در تلگرام من کرده که موجب سلب آسایش من و به تبع اون شوهرم شده. 

برای شکایت که به مراجع قضایی رفتیم خواستن که اگر به کسی شک یا تردیدی داریم ضمیمه پرونده کنیم. ما هنوز شکایت رو تنظیم نکردیم و مستندات رو ارائه ندادیم. حال سوال من از کاربران این وبلاگ اینه که به نظرتون آیا مطرح کردن این موضوع که ما به اون فرد شک داریم و کاملا مطمئنیم که اون تنها غریبه ای بوده که شماره این تلگرام رو در اختیار داشته کار درستیه؟

اگر شما جای ما بودید به اون فرد شک میکردید و این شک رو در مستندات تون مطرح میکردید یا اینکه بیشتر با خودتون احتمال میدادید که فرد مزاحم به طور اتفاقی به شماره و پی وی شما دسترسی پیدا کرده؟

البته این احتمال رو هم میدیم که ممکنه طرف اتفاقی اومده باشه ولی بد نیست که از مشورت دوستان این وبلاگ هم کمک بگیریم. اگه شما بودید هم مطمئنا به اون فرد غریبه که تنها فرد مطلع از شماره شماست شک میکردید ولی اینکه در مستندات خودتون مطرح میکردید یا نه جای بحث و مشورت هستش (با توجه به اینکه اون آشناست و نمیخواید حرمت ها ریخته بشه). 

از بین شما کسی هم هست که باور کنه طرف به طور اتفاقی به پی وی فرد دیگه اومده؟، واقعا ما نمیتونیم باور کنیم که شخصی کاملا اتفاقی وارد شماره و پی وی شخص دیگه ای بشه و احتمال این موضوع رو حداکثر ده درصد میدیم. ضمنا با توجه به اطلاعی که از زندگی خودمون داریم نه من و نه شوهرم به نزدیکان خودمون هیچ شکی نداریم. 

ممنون میشیم اگه نظرات خودتون رو بیان کنید.


مرتبط :

کانال های مستهجن تلگرام رو با گزینه پورنوگرافی ریپورت کنید

وایبر ، واتس و تلگرام رو حذف کنید

چرا بعد از خروج کامل از تلگرام تا 20 دقیقه وضعیتم آنلاینه ؟

نرم افزار تلگرام یا موبوگرامی که شماره تلفن رو مخفی کنه سراغ دارید ؟

تلگرام ، روش های هک و جلوگیری از هک شدن آن

نحوه حضور دختران در تلگرام و قضاوت در مورد آن ها

این تلگرام کوفتی چی داره که از وقتی اومده زندگی ما رو جهنم کرده

چرا به اندازه ی تلگرام واسه امام زمانمون ارزش قائل نیستیم؟

کانال های دروغگوی تلگرامی

شکایت از ارسال کننده پیام های تهدید آمیز در تلگرام

می ترسم از طریق تلگرام یا موبوگرام هک شده باشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه)