با سلام به دوستان عزیز

من دختر خانمی هستم که چند وقتیه یک خواستگار از شهری که هفت هشت ساعت با ما فاصله داره دارم...، واسطه ی بین ما هم یکی از اقوام ما بود.. این آقا از مرتبه ی اجتماعی و شغلی خوبی برخوردار هستن و همین باعث شده که به گفته ی خودشون پر مشغله باشن... 

راستش از زمانی که این پیشنهاد رو دادن تا روزی که اومدن خواستگاری چند ماه گذشت! و من بخاطر تعاریفی که شنیده بودم و عکس شون رو دیده بودم ذهنم مشغول شده بود. هر دفعه که میخواستن بیان کاری واسه شون پیش می اومد و کنسل میشد... تا اینکه بعد از چند ماه اومدن و ما در حد یک گفت و گوی مختصر همدیگه رو دیدیم.

من از ایشون خوشم اومد و ایشون هم فکر میکنم همین طور بوده باشه (از طرز حرف زدن شون تقریبا مشخص بود)، و قرار شد که جلسه ی بعدی رسمی تر برگزار بشه... بعد از جلسه ی اول ایشون یه مشکل کوچیکی واسه شون پیش اومد و تاخیر در اومدن برای خواستگاری رو همین موضوع دونستن و چند روزی هم که بخاطر ایام عزاداری وقفه افتاد...

ولی خب تا الان هم هنوز جلسه رسمی برگزار نشده. باز هم طبق معمول هر موقع که میخوان بیان و خبر میدن یه مشکل و یا مشغله ای واسه شون پیش میاد...، من بخاطر این رفتار خیلی خیلی دچار تردید شدم. 

و از طرفی هم خسته شدم، الان حدود نه ماهی هست که این قضیه پیش اومده و انقدر داره کند پیش میره!، میخواستم از شما دوستان محترم کمک بگیرم که باید چیکار کرد؟

مشکل در اون حدی نبوده که نتونه بیاد و به نظر من اگر خیلی واسه ش اهمیت داشت هر جوری بود تو این چند وقته می اومد. میترسم ادامه بدم و هر دفعه برای برگزاری یه جلسه ی خیلی ساده همین آش باشه و همین کاسه، و به مراتب همین رفتار ها ادامه پیدا کنه.

به نظرتون باید قید چنین آدمی رو زد؟


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج راه دور (۱۵ مطلب مشابه)