سلام

من جدیدا وارد یک شرکت نسبتا بزرگی شدم که کلی کارمند خانوم اون جا هست. یه کافه ی بزرگی هم داره که مثلا 15 تا میز داخلش هست و اکثر موارد شلوغ هست. من تازه اون جا استخدام شدم و حدود 30 سالم هست و آماده برای ازدواج!، منتهی به قول دوستم "قبلا کلی دوست دختر داشتیم و دیگه هیچی نداشتیم، حالا به یه سری چیزهایی رسیدیم ولی دیگه دوست دختر نداریم که بریم بگیریم". 

من سعی میکنم در طول روز چند بار به بهانه های مختلف برم توی کافه (آخه یک سری امکاناتی مثل قهوه جوش و اب سردکن و ... اونجا هست. همچنین موقع صبحانه و ناهار اکثرا میان اون جا میشینن) و نکته اش اینجاست که هر وقت وارد میشم و یا داخل نشستم سعی میکنم بچرخم و هر چی دختر اونجا نشسته رو نگاه کنم. نگاه منظورم در حد یک بار با دقت قیافه ی طرف رو دیدن هست! و قصدم هم اینه که ببینم از قیافه چه کسی خوشم میاد تا برم ببینم از بقیه چیزهاش هم خوشم میاد یا نه،(البته کلیه حقوق متقابل برای اون فرد هم محفوظ میباشد! 

بعد حالا یه چیز جالب تر اینکه حس میکنم یه سری دخترها هم عین من هستن. در واقع تعداد زیادی دختر هم هستن که چشم و سرشون میچرخه و قشنگ نگاه میکنن. حداقل منو که خیلی راحت نگاه میکنن و من خودم متعجب میشم که دخترا چقد پر رو شدن !!!

خلاصه من واقعا نمیدونم کاری که میکنم اصلا به چشم کسی میاد و براش مهم هست یا نه، (به لحاظ ضایع بودنش دارم میگم...، یعنی با خودشون میگن این پسره رو نگاه چقدر چشم چرونه یا چقدر تابلوعه). 

البته من بازم تاکید میکنم که نگاهم خیلی ساده ست. فکر کن مثلا دوستت گفته توی کافه منتظرتم و تو قیافه آدمای مختلف داخل اون کافه رو دونه دونه نگاه میکنی که دوستت رو پیدا کنی. نگاهم اینطوری هست و شاید اصلا خیلی ها فکر کنن من همیشه دارم دنبال یکی میگردم.

واقعا راه بهتری به ذهنم نمیرسه و عظمم رو جزم کردم یکی رو همین جا پیدا کنم و بگیرم. اما نمیدونم راه درستش چیه. ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن.


مرتبط با انواع نگاه های پسران:

در دانشگاه، یه پسر نگاه ها و رفتار خاصی نسبت به من داره

نحوه برخورد به پسری که زل میزنه و جلو نمیاد

نگاه پسر ها همیشه نشونه علاقه نیست

مثل نوجوان ها نگاه پسران نامحرم رو میذارم به حساب علاقه

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

چطور نگاهی رو خانم ها میتونن علاقه و عشق قلمداد کنن

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

میشه نگاه کردن پسران رو به حساب علاقه شون گذاشت؟

دخترا میتونن نوع نگاه پسران رو تشخیص بدن؟


ازدواج با همکار:

اکثر آقایون همکارم به عنوان کیس ازدواج به من نگاه میکنند

احساسی به شما ندارم، فقط یه همکار هستید

چشم گفتن همکار آقا به همکار خانم، معنی خاصی داره؟

کاش پسر بودم تا از همکارم خواستگاری میکردم

به همکارم علاقمندم ولی غرورم اجازه نمیده بهش فکر کنم

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

نزدیک به یک ساله که از همکارم خوشم میاد

من چطور باید رفتار کنم که آویزون محسوب نشم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با همکار (۲۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل پسران حدود ۳۰ سال (۴۲ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)