سلام دوستان

نامزدم ازم چندین بار درخواست کرده که عقدمون رو مشهد و داخل صحن حرم امام رضا (ع) برگزار کنیم و خطبه عقدمون اونجا جاری بشه (ان شاء الله قسمت کاربران مجرد عزیز خانواده برتر، ازدواج موفق و با آرامش نصیب شون بشه) و اعتقاد داره که این کار باعث باعث برکت در زندگی مون میشه.

اما من زیاد استقبال نکردم چون حس می کنم عقد در مشهد شرایط بسیار خاص و محدود کننده داره، الان چند تا سوال دارم؛

کسی تا حالا تجربه عقد در مشهد رو داره؟

شرایط به چه صورت هست؟

آیا اون جا باید با کسی هماهنگ کرد که اجازه بزن عقد کنیم؟

و دیگه اینکه از لحاظ آرایش اجازه میدن؟

و اینکه بعد از عقد ازدواج مون مشهد ثبت میشه یا میشه مراحل ثبتش رو ببریم شهر خودمون؟

و خلاصه لطفا اطلاعاتی که بیشتر از شرایط اون محیط رور دارین به من بدین؟


مرتبط با برگزاری مراسم عروسی کم خرج و بدون گناه:

ایده های جالب در مورد مراسم عقد و عروسی کم خرج

مراسم عقد و عروسی بدون گناه

تجربیات شما در برگزاری بهتر مراسم عروسی بدون گناه

در مورد مراسم عروسی با خواستگارم مشکل دارم

چند سوال در مورد مراسم عروسی خانواده های مذهبی

پسر مورد علاقم حاضر به برگزاری مراسم خواستگاری و ... نیست

دلم نمیخواد برای ازدواجم مراسم بزرگ برگزار شه

خواستگاری دارم که میگه هیچ مراسمی برات نمی گیرم

علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم، بچه هم نمی خوام

اگر بخواید مراسم ازدواج بگیرید چطور برگزار میکنید

چی میشه اگه یه زوج مراسم عروسی رو برگزار نکنن ؟

اگه جشن عروسی نگیرم بعدا پشیمون نمیشم ؟

لوازم برگزاری یه عروسی بدون گناه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)