سلام دوستان 

میخواستم از این خانم هایی که بدنسازی کار کردن سوال کنم که آیا واقعا تاثیری تو هیکل تون گذاشته؟، این تاثیر تو چه مدت ایجاد شده؟، آخه باورش واسم سخته که واقعا بدنسازی تاثیرگذار باشه، ما مثل مردها نیستیم، اونا به خاطر تستسترونی که دارن راحت عضله میارن و بدن شون فرم میگیره، من تا حالا سه چهار بار ثبت نام کردم، هر بارم سه چهار جلسه بیشتر نرفتم. هیچ تغییری نمیکرد هیکلم، بعد هم اون هایی که تو باشگاه بودن اکثرا هیکل هاشون درب و داغون بود، خود مربی ها هم که فوقش معمولی بود بدن شون. 

واسه همینم احساس میکنم واسه خانم ها بدنسازی تاثیر چندانی نداره، فرم هیکل تو ما بیشتر به ژنتیک ربط داره، من هیکلم مدلش خوبه، اضافه وزن دارم اما مشخص نیست چون چربی هام جاهای خوبی انباشته شده و شکم پهلو ندارم، چند بارم که رفتم باشگاه مربی ها بهم گفتن بدن بدی نداری.

اما با اینکه ظاهر بدنم خوبه در اصل همه ش چربیه وقتی راه میرم رون هام عین ژله میلرزه، وقتی بازوم رو بالا میبرم پشت بازوم آویزون میشه، داداشم همه ش مسخره م میکنه، هی میگه برو باشگاه.

خودش همه ش دو سه ماهه که باشگاه میره زحمت زیادی نکشیده ولی تو همین دو سه ما تغییرش کاملا محسوسه، بدون باشگاه هیکل من از اون خیلی بهتر بود، ولی مسخره ش نمیکردم با اینکه مثل سیخ دراز و باریک و استخونی بود. 

حالا از وقتی رفته باشگاه و قیافه آدمیزاد پیدا کرده!، دیگه خدا رو هم بنده نیست، روزی بیست بار هیکل منو مسخره میکنه، تو خونه که راه میرم میگه نچ نچ نچ یا ابالفضل همه ش تیکه بارم میکنه، مشکل اینجاست باورش واسه م سخته که اگه برم باشگاه تغییر میکنم، بعد هم دارم دو شیفت کار میکنم واقعا واسم سخته بخوام باشگاه هم برم. 

اما اگه بدونم واقعا تاثیر داره و بدنم رو از شلی در میاره یه فکری میکنم، بعدش هم میخواستم ببینم اگه به جای باشگاه رفتن با کش بدنسازی تو خونه تمرین کنم تاثیر داره؟


مرتبط:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رشته بدنسازی (۱۶ مطلب مشابه) ورزش بانوان (۵ مطلب مشابه)