سلام دوستان 

واقعا به کمک افراد با تجربه نیاز دارم، ١٩ سالمه، اولین کنکورم رو سال ٩٧ دادم و موفق نشدم،  تصمیم گرفتم بمونم، به دلایلی نتونستم کنکور ٩٨ رو بدم، با اینکه از سال قبل خیلی بیشتر درس خونده بودم،  مادر و پدرم اصرار دارن برم رشته ای در دانشگاه آزاد شهرمون که با شغل پدرم مرتبط هست رو بخونم ولی اصلا نمیتونم بپذیرم.

منی که همیشه تاپ کلاس بودم این به سرم بیاد، خودم اصرار دارم که بخونم و کنکور ریاضی رو به جای تجربی بدم و همون رشته ای که اصرار دارن رو در دانشگاه دولتی یه شهر بزرگتر بخونم، راستش همیشه دلم میخواسته زندگی تو یه شهر بزرگ و مستقل شدن رو تجربه کنم، الان واقعا موندم که عمر تلف کردنه یا تجربه زندگی تو یه شهر بزرگ ارزشش رو داره؟!

مرتبط:

دخترم، تصمیم دارم بعد از کنکور از خانواده م کاملا جدا بشم

این که یه دختر مجرد خونه بگیره و مستقل بشه بده ؟

نظرتون درباره مستقل شدن دختر در دوران مجردی چیه؟

تجربیات شما در مورد زندگی دانشجویی و مستقل یه دختر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)