سلام خدمت خانواده برتری های عزیز ان شاء الله همیشه شاد باشید.

عرض کنم که چند وقتی بود که به خانواده برتر سر میزدم سعی کردم پست هایی بذارم که دغدغه افراد زیادی باشه در کنارش هم یاد بگیریم هم در دلی کرده باشیم.

چند وقتی بود جای خالی پیجی که صرفا مطالب آموزشی داشته باشه رو در خانواده برتر حس میکردم کمابیش پست بود ولی خب درهم بود... تصمیم گرفتم به جای پست های مختلف پیجی بزنم و روزانه سعی کنم از کتبی که مطالعه میکنم چکیده ای رو براتون ارسال کنم که اگه لطف کردید به پیج بنده هم سر زدید یه مطلب کوچیک در راستای خوشبختی در زندگی آینده تون رو از بنده هدیه بگیرید ...

این پیج هم صرفا برای یادگیری همین نکات به ظاهر کوچک ولی بسیار مهمه ...

اما چند نکته :

من بصورت روزانه یا دو روز یک بار، معلوم نیست هر وقت که فرصت شد که سعی میکنم طول نکشه از مطالبی که خوندم و یاد گرفتم حالا به هر نحوی چکیده ای براتون ارسال میکنم که بخونید فقط تو ذهن بسپارید و هر موقع لازم شد بکار بگیرید چون شاید یه عده وقت مطالعه نداشته باشن یا حوصله خوندن کتاب با صفحات زیاد رو نداشته باشن و دنبال اصل کار باشن همون نکات اصلی رو واسه شما مینویسم...

نکته بعد اینه مباحث بنده در سه دسته همسرداری، جذابیت فردی و طب سنتی ارائه میشه یعنی دوستانی که اعتماد به نفس کمی دارن هم میتونن از این مباحث استفاده کنن در کنارش دوستان متاهل هم میتونن با رعایت این نکات در نگاه همسرشون جذاب شن

مبحث دوم پیرامون همسرداری هست نیاز های دو طرف شناخت در مورد جنس مخالف داشتن زندگی عاشقانه ، اهمیت نیاز عاطفی و جنسی و بهبود اون و.... صحبت خواهیم کرد.

و همچنین از بعد طبع شناسی اطلاعات بسیار خوب و جامعی رو کسب کردم با منبع معتبر در جهت شناخت طبع طرف مقابل که حتی در محل کار هم به کار تون میاد ازدواج که دیگه خیلی اهمیت داره و گه گاهی هم مطالب آموزشی و عمومی طب سنتی که در هر صورت به رابطه طرفین ختم میشه صحبت خواهد شد...

در کل پیجی آموزشی و مفید ان شاء الله شکل بگیره که خروجیش شناخت طرف مقابل جذاب شدن در نگاهش داشتن زندگی شیرین در کنارش و کلی اطلاعات مفید دیگه خواهد بود و دورهمی اطلاعات مون رو شیر کنیم... 

از طرفی قصد دارم فرهنگ ایرانی و ازدواج آسان رو در مورد بعضی مسائل مثل خرج عروسی و جهیزیه و مهریه و ... با هم رواج بدیم حداقل بدونیم اصلش چی بوده نه اینی که الان هست و ملاک های فضایی که جدیدا شکل گرفته بحث کنیم که چقدر تاثیرگذار بوده و اصلا مهم هست یا نه.

نکته دیگه اینه که شما دوستان هم میتونید مطالبی که خوندید شیر کنید... کتاب هاتون رو به اشتراک بذارید

خودم دوست دارم هفته ای یک سوال یا پرونده طلاق اطرافیان رو مطرح کنیم یا حتی از دور و بری هاتون کسی مشکل داره مشکلش رو مطرح کنه و راهکار بدیم چون ذهن اون ها شاید بواسطه مشکلات خوب پردازش نکنه خدا رو چه دیدید شاید با یه راهکار جلوی یک جدایی گرفته شد... البته این بحث فعلا زوده، یه ذره که همراهان بیشتر شدن بحثش رو باز میکنیم، فعلا اوایل نکات آموزشی میذارم.

نکته آخر؛ من نه دنبال دیده شدنم نه لایک خوردن فقط علاقه مند به یادگیری این مسائل هستم...، نه پروفسور هستم نه روانشانس، فقط مطالعه دارم، پس دانای کل هم نیستم چون در بین دوستان آشنایان دیدم چقدر علاقه دارن این مطالب رو بدونن ولی روشون نمیشه بگن، گفتم چه ایراد داره از فضای مجازی هم ۴ تا نکته یاد بگیریم...

هرگونه بحث در مورد ازدواج مجازه ولی بهتره بصورت دسته بندی بریم جلو که قاطی نشه ...

ان شاء الله با همراهی شما آگاهی هامون رو افزایش بدیم و در آینده زندگی زناشوئی شیرینی داشته باشیم

میتونید این پیج رو از طریق ابزار اشتراک گذاری که در پایین صفحه (گوشی و تبلت) و سمت چپ صفحه (رایانه) قرار داره به دوستان خودتون که علاقه مند به این مباحث هستند معرفی بفرمایید...

خوشحال میشم به این پیج سر بزنید

ایام به کام

یا علی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) صفحات شخصی کاربران (۲۳۴ مطلب مشابه)