سلام خدمت کاربران گرامی

من نیاز به کمک شما دوستان دارم .سوالم اینه چه کارهایی قبل از آرایش کردن باید انجام داد تا صورت جوش نزنه، الان من درباره کرم پودر اکتی پور راهنمایی میخوام ازتون.

فکر کنم برای پوست حساس عالی باشه، نظرتون چیه؟، بعد یه جا نوشته بود تو نت وقتی از این کرم پودر استفاده کنیم باید از آب رسان استفاده کرد تا پوست خشک نشه، منظورش از آبرسان چیه، یعنی من باید چی بخرم؟

بعد یه مسئله دیگه قبل از اصلاح صورت باید چیکار کنم تا صورتم خراب نشه یا جوش نزنه، بند انداختن بهتره یا وکس؟، بعد این چطوره ژل بعد از موزدایی سینره اگه خوبه از کجا بخرم؟، بعد سوال دیگه من اینه که پاک کننده ملایم صورت چیه، از کجا میشه خریدش؟

تو نت نوشته بود قبل از کرم پودر باید زده بشه و بعد نوشته بود بعد از آن مرطوب‌ کننده غیر چرب برای نرم کردن پوست استفاده کنید. خب من اصلا نمیدونم اینا چیه و از کجا باید تهیه کنم؟، بعدش میگه با یک محلول شستشوی صورت یا پوست صورت را از هر گونه آلودگی، پاک کنید.

یعنی منظورش چیه، این محلول رو چه زمانی باید بزنم؟، ببینید من اطلاعات درستی ندارم در رابطه با این چیزها، لطفا منو راهنمایی کنید

بعد یه جا نوشته بود برای پوست های حساس کلی کرم پودر نوشته، واقعا نمیدونم کدوم بهتره لیستش خیلی بود اینا رو فقط نوشتم؛

مثلا کرم پودر کلینیک، کرم پودر نارس، کرم پودر Estée Lauder Double Wear Stay-In-Place


مرتبط خرید لوازم آرایشی:

تجربه شما از محصولات لوازم آرایشی بهداشتی

آیا کرم روشن کننده ای هست که رنگ ملایم داشته باشه؟

معرفی مارک خوب لوازم آرایش صورت

معرفی کرمی که مثل پنکیک پوشانندگی داشته باشه

مشورت در خرید مواد آرایشی

اصول آرایش کردن رو بلد نیستم

هیچ لوازم آرایشی ای روی پوستم نمیشینه

معرفی محصولات آرایشی خارجی با کیفیت


مرتبط با جوش زدن صورت بعد از اصلاح:

تجربه اصلاح صورت بدون جوش زدن

هر بار که صورتم رو اصلاح می کنم جوش میزنه

دخترم و می خوام صورتم رو اصلاح کنم

هر وقت صورتم رو اصلاح میکنم همیشه جوش میزنم

سوال در مورد اصلاح صورت و جوش های روی بدن دختران

موهای صورتم رو با چی بردارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مسائل دختران دهه شصتی (۴۸ مطلب مشابه) آرایش کردن (۸ مطلب مشابه)