سلام دوستان

میخوام تجربه م رو در مورد اصلاح صورت بگم. اولا بگم من پوستم معمولیه، یعنی نه چربه نه خشک، در حالت نرمال مشکلی نداره ولی خیلی زیاد به اصلاح حساسه! به طوری که  برای اصلاح از روش های سنتی مث بند زدن گرفته تا روش های جدید وکس و دستگاه و چسب و موم و تیغ و ژیلت ... و هر چیزی که بگی خارجی، ایرانی با مارکهای مختلف ، میزدم بعد از اصلاح جوش های زیادی میزد و متورم میشد. 

بعد از اون مجبور بودم از پماد گرفته تا ماسک های گیاهی و خانگی میزدم تا سوزش و تورم از بین ببره. همیشه بعد یک هفته دو هفته بعد از اصلاح ، تازه پوستم صاف میشد و به حالت اول برمیگشت، چون در طی این مدت باید جوش ها رو  هر چند کمتر شده بود تحمل میکردم!

تا اینکه اخیرا کرم موبری که خریده بودم برای رفع موهای زائد رو زدم برای اصلاح موهای صورتم. چون این مدل  روش نوشته بود برای صورت هم مناسبه! به طور عجیبی بعد از استفاده نه سوزش داشتم نه تورم نه قرمزی و نه حتی یک دونه جوش! و اولین بار بود که بعد از اصلاح صورت صاف رو تجربه میکردم.

لازم به ذکره این کرم موبر ایرانی و قیمت زیادی نداره اما من همیشه هزینه و پول زیادی استفاده میکردم برای اصلاح !

دختر خانم های جوانی که مامان شون اجازه نمیدن برن آرایشگاه و خودشون هم اصلاح کردن رو خوب بلد نیستن اما از موهای زیاد خط ریش یا چونه یا پیشونی شون رنج میبرن این روش رو توصیه میکنم. سبیل و ریش و کنار گوش ها تا چونه رو و حتی نزدیک گردن تا گوش رو بزنید بعد پنج الی ده دقیقه با دست بمالید عین استفاده از مرطوب کننده خیلی ساده و سریع.

میدونم پوست به پوست فرق میکنه اما برای من فقط همین روش جواب داد. شمام تست کنید شاید برای پوست شما هم جواب داد. البته قبلش کمی روی دست تون تست کنید تا حساسیت نداشته باشید.

بعد از اصلاح و بقیه موارد همیشه ژل الوورا رو بزنید، برای لایه برداری هم بخور بابونه عالیه و پوست رو نرم و لطیف میکنه . 

موفق باشید.


مرتبط:

هر بار که صورتم رو اصلاح می کنم جوش میزنه

دخترم و می خوام صورتم رو اصلاح کنم

هر وقت صورتم رو اصلاح میکنم همیشه جوش میزنم

سوال در مورد اصلاح صورت و جوش های روی بدن دختران

موهای صورتم رو با چی بردارم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)