سلام 

دختری ۲۰ ساله هستم که چند سال پیش با آقا پسری در اینترنت آشنا شدم، کنکور دادم، دانشگاه قبول شدم و دیگه باهاش ارتباطی نداشتم، چون اومد با مادرم تلفنی حرف زد برای اینکه بیان خواستگاری و مادر من هم رد کرد.

الان بعد از گذشتن چند سال دوباره برگشته و بهم میگه که رابطه با هم نداشته باشیم ولی چند وقت یک بار با هم صحبت کنیم. درس نخونده و من خودم رشته هوشبری میخونم و شغل آزاد داره و مسافت محل زندگی مون هم ۱۲ ساعت فاصله داره. از لحاظ عقلی و باطن خودش پسر خوبیه ولی خب من الان که تصمیم به ازدواج ندارم و ایشون هم میگه که مشکل ندارم با اینکه نیام خواستگاری.

فقط بذار چند ماه یک بار در حد پیام ساده صحبت کنیم با هم و ارتباط قطع نشه. مشکل من با ایشون خانواده ش هستن از لحاظ ظاهری و فرهنگی حس میکنم بهم نمیخوریم و تو این چند سال که از هم دور بودیم پدرشون ورشکسته شدن و مشکلات زیادی رو داشتن، اما خودش خیلی پسر خوب و عاقل و سالمیه، من فقط با خانواده ش مشکل دارم.

به تازگی هم اومده تهران مشغول به کار شده و به هم از لحاظ مسافتی نزدیک شدیم، به نظر شما باید بذارم که بهم پیام بده یا ردش کنم؟


مرتبط:

آشنایی در فضای مجازی، بعدش دیدار دنیای واقعی و نهایتا خواستگاری رسمی

از طریق چت، با پسری رابطه دارم که از لحاط فرهنگی و طبقاتی اختلاف داریم

خواستگاری و آشنایی فقط و فقط رو در رو و در دنیای واقعی 

جواب رد به خواستگاری از دختر فامیل در اینستاگرام

با پسری در فضای مجازی آشنا شدم، اصرار دارن بیان خواستگاری

تو دنیای مجازی آدم قابل اعتماد پیدا میشه؟

حیا در دنیای مجازی

تجربیات شما از ازدواج های مجازی

تجربه تلخ قرار ازدواج در فضای مجازی بدون دیدن طرف مقابل

چطوری به خانوادم بگم در فضای مجازی به یه پسر قول ازدواج دادم

پسران، ابراز علاقه به خودتون در فضای مجازی رو می پسندید ؟

در مقابل دایرکت هایی که تو فضای مجازی دارم چه واکنشی نشون بدم ؟

در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که میگه لیاقتت رو ندارم

با یه پسر، 4 ساله ارتباط مجازی دارم، این ارتباط گناهه ؟

قراره هفته دیگه دوست مجازیم رو ببینیم

از طریق مجازی با پسری آشنا شدم ، می خواد همدیگه رو ببینیم

فکر میکردم رابطه مجازی مثل رابطه واقعی جدی نمیشه

آیا میشه شریک زندگی رو از فضای مجازی انتخاب کرد ؟

احتمال داره با پسری که در فضای مجازی در ارتباط بودم رو به رو بشم

روش های پسران برای فریب دختران در فضای مجازی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج دختران تحصیل کرده (۱۰ مطلب مشابه) ازدواج راه دور (۱۵ مطلب مشابه)