سلام

من یه دختر ۲۲ ساله هستم که اعتقادات مذهبی دارم و حجابم هم تقریبا کامله اما هرگز نمیتونم به دلایل شخصی از پوشش چادر استفاده کنم، ولی من دوست دارم با یه آقایی که اهل نماز و مومنه ازدواج کنم، سوالم اینه که آقایون مذهبی به چه دلایلی ممکنه از ازدواج با دخترانی که حجاب شون  تقریبا کامله اما بدون چادر، چشم پوشی کنن؟!، یا اگه ازدواج می کنن با چه دلایلی خودشون رو قانع می کنن؟

 

مرتبط با ازدواج با پسر مذهبی:

 

پسرهای مذهبی نشانه علاقه شون به یه دختر چیه ؟

وقتی با یه پسر مذهبی برخورد میکنم چه رفتاری باید داشته باشم ؟

معیارهای پسران مذهبی برای ازدواج چیه؟

به نظر شما یه پسر مذهبی با من ازدواج می کنه؟

من یه پسر مذهبی و غیرتی ام

ازدواج پسر مذهبی با دختری که هیچ قید و بندی نسبت به حجاب نداره

چرا بعضی از پسرهای مذهبی سراغ دخترهای عفیف نمیرن؟

پسر مومن و مذهبی و با ایمان دقیقا کیه ؟

ازدواج با پسری مذهبی از یک خانواده ی باز

آیا با یه پسر با ظاهر مذهبی ازدواج می کنید ؟

خجالت میکشم که بگن شوهر فلانی مذهبی نیست

خواستگارم میگه اول بخاطر خدا، بعد بخاطر من چادر سر کن

چطوری دختر مورد علاقه م رو قانع کنم که چادر بپوشه؟

چطوری به همسر آینده ام بگم چادر سر کن؟

چرا بعضی از پسران مذهبی تمایل به ازدواج با بد حجاب ها دارند

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)