سلام

دوستان متاهل یا کسانی که تجربه اش رو دارن اگه بشه از تجربیات شون بهم بگن ممنون میشم

در اوایل دهه ی دوم زندگی هستم دانشجوی یه رشته پیرا پزشکی که بازار کاره خوبی داره و به محض تموم شدن درسم میتونم وارد بازار کار بشم و از نظر شغلی مشکلی ندارم،خانواده م هم یه خانواده کاملا معمولی هست...

راستش قضیه از اون جا شروع شد که پارسال یکی از اقوام نسبتا دورمون با من از طریق پیام ارتباط برقرار کردن و بهم ابراز علاقه کردن، من اولش یه کم شوکه شدم چون برام خیلی معمول نبود که یه خانوم اول ابراز علاقه کنه ولی بعدش برای این که ایشون هم ضربه ای نخوره خیلی منطقی باهاشون صحبت کردم و شرایطم رو توضیح دادم و به یه تفاهم نسبی رسیدیم. (البته نا گفته نماند ایشون خیلی دختر خوبی هستن و من فکر میکنم بهتر از ایشون برای من معلوم نیست گیر بیاد یا نه) بعد از اون بیشتر با هم صحبت کردیم نزدیک 9 ماه و به تفاهم و توافق خوبی رسیدیم و بعدش خانواده ها رو در جریان گذاشتیم و الان هم دیگه حدودا به مرحله ی تعیین قرار برای خواستگاری رسمی رسیدیم. اما مشکلی که خواستم ازتون کمک بگیرم اینه که؛

دوستان متاهل عادیه که وقتی همه چی داره به مسائل پایانی ازدواج ختم میشه آدم یه حس استرس خاص و عجیب مثل اینه که نکنه اشتباه باشه این تصمیم و اصلا ازدواج الان درسته یا نه (البته به صورت نوسانی که بعضی وقت ها هست و بعضی وقت ها نیست). همه ش میترسم نکنه این حس بعد ازدواج هم بمونه چون تجربه ای نداشتم نمیدونم باید چه جوری با این حس برخورد کنم .

پیشاپیش ممنون از کسانی که سرزنش نمی کنن و اگه کمکی از دست شون بر میاد با راهنمایی انجام میدن.


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)