پسری 18 ساله ام که واقعا دوستی ندارم و چند تایی هم که هستن اهل گردش یا ورزش یا تفریح نیستن و بیشتر وقت شون رو با فیلم دیدن میگذرونن.

الان من تنهایی چه سرگرمی میتونم برای خودم داشته باشم؟، اون قدر ورزش کردم که چند ماه دیگه دان یک میگیرم و اون قدر کتاب خوندم که چشم هام ضعیف شدن و هر از چند گاهی هم دوچرخه سواری یا با ماشین یه دوری بزنم(هنوز گواهینامه نگرفتم البته) و سرگرمی دیگه ای هم دارم که معامله کردن و پول درآوردنه.

دستورات خدارو دقیق انجام میدم و تمام تلاشم رو میکنم گناهی مرتکب نشم، ولی واقعا احساس میکنم تو زندگیم تفریحی ندارم، شما چه تفریحی تو زندگی تون دارید؟

تو گوگل سرچ کردم "تفریح حلال" به مواردی مثل ایمان، دعا، نماز، شاد کردن دیگران و انجام کار نیک رسیدم که من به اینا میگم عبادت نه تفریح!


مرتبط:

همه راه های تفریح برا من مسدوده

راه حل های شما برای تفریح و لذت بردن از زندگی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) سرگرمی حلال (۹۸ مطلب مشابه)