سلام سال نو مبارک

ممنون میشم راهنماییم کنید.

من خانم 21 ساله هستم یک مشکل دارم . من فرزند آخر خانواده هستم . تعداد دوستانم کمه اما خب همونا هم محدود به دانشگاهن .

مشکل این نیست مشکل اینه که من گشت و گذار و خیلی دوست دارم شده پارکم برم قانعم ولی اول این که دوستای من یا نامزد دارن یا باباش اجازه نمیده یا شهرستانی هستن هر جا بخوایم بریم به اتحاد نمیرسیم و کلا کنسل میشه ، یکیشون که کلا جاهای مجانیو دوست داره هر جا پای پول خرج کردن باشه یه جوری میخواد آدمو منصرف کنه از رفتن .

من رشته ام طوریه که از هفت روز هفته 4 یا 5 روزشو درگیر درسم و خب مجالی واسه کار دیگه نمیونه نهایتا دوست جدیدی وارد زندگیم نشده که دری به تخته بخوره و تازه صمیمی شم باهاش که با هم جایی بریم.

خب با بچه های فامیلم که اگه بشه فقط تابستون که بنده و اونا دانشگاه ندارن که برنامه هامون بخونه اونم کم پیش میاد نهایتش سینماست چون دختریم ماشین و موتور زیر پامون نیست در بند خانواده ایم .

حالا خانواده ، پدر و مادرم میانسالن ، اما هیچ وقت یادم نیست تو جوونی جایی رفته باشن خوش بگذرونیم خواهرم هم زمانی که من به دنیا نیومده بودم اینو تایید میکنه اصلا اهل حال نیستن میگم بریم این جا نمیان بریم فلان جا اصلا امامزاده هم میگم نمیان .

کلا با اونا هیچ کجا نمیریم بگم با ماشین جایی بریم اصلا ،میگن میخوای اتوبوس هست من به فضاهای داخل شهریم راضیما ولی اونا به هیچی راضی نیستن خواهرمم هر وقت بتونه بیاد چون سرکار میره اگه بگم مسافرتم بریم بهونه میارن بعد یه وقت که اصلا شرایطش نیست .

بابام میگه کاش میرفتیم ولی به خاطر شما که کار دارین نمیریم عیب نداره ! حالا به نظر شما من چی کار کنم تنها که نمیشه جایی رفت بعد خوش گذروند ؟ تو جوونی هیچ جا رو ندیدم هنوز چند وقت دیگه باید برم سر کار و طرح اجباری دارم کاملا دنیا ندیده ام !

بعد خب معلوم نیست کی ازدواج کنم که شاید اصلا هم ازدواج نکنم که بگم با شوهرم میرم مسافرت ، کلا همه راه های تفریح برا من مسدوده و محدود به کتاب خوندن شده ، شما راهی ندارید جلوی پام بگذارید که از راه درست به این علاقم برسم ؟

ممنون


مرتبط:

راه حل های شما برای تفریح و لذت بردن از زندگی

چه تفریحات حلالی انجام میدید؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)