سلام عرض می کنم و پیشاپیش ممنونم که بهم کمک میکنید

من یه دختر نوزده ساله ام، با تیپ شخصیتی infj که امسال پشت کنکوری بودم، (دومین بار بود که کنکور میدادم و البته نظام قدیم)، امسال بیشتر از پارسال تلاش کردم و سختی کشیدم که الان نمیخوام درباره ش صحبت کنم. الان علاقه دارم دندون پزشکی بخونم. (میدونم قبول شدنش الکی نیست و فلان ، الان فقط دارم از احتمالات حرف میزنم)، پزشکی که اصلا برام مناسب نیست و دارو هم که میگن برای داروخانه زدن باید تو نوبت باشم و پول زیادی هزینه کنم که من ندارم.

از دوران راهنمایی تا اوایل دبیرستان عاشق این بودم که دبیر ادبیات بشم. عاشق ادبیات بودم و هستم. ولی از بس بهم گفتن پذیرش کمه و آینده نداره و ...، که الان دیگه علاقه ای ندارم. هنوزم دیوانه وار عاشق ادبیاتم، ولی دیگه نمیخوام معلم ادبیات بشم. حتی اگه بهم اجازه بدن و قبول بشم. 

من دوست دارم کاری داشته باشم که بقیه کمک کنم، از اون طرف هم چون درک احساسات بقیه برام آسونه و تحت تاثیر قرار میده منو، نمیخوام تو محیط خیلی استرسی قرار بگیرم چون داغون میشم. همین الانم یه دست فروش تو خیابون ببینم یا دو تا خبر از تلویزیون بشنوم اعصابم خورد میشه، از کارهای اداری و خیلی روتین هم بدم میاد. 

با این اوصاف به نظرتون من برای شغل آینده چیکار کنم؟، شما شخصیت infj اطرافتون داشتید؟، چون تعدا این تیپ شخصیتی خیلی کمه. به نظر شما من به عنوان infj باید چیکار کنم؟


مرتبط با شخصیت شناسی:

برای تست IQ و mmpi (مینه سوتا) باید کجا برم؟

در مورد اختلال شخصیت مرزی چی می دونید؟

در انتخاب همسر، تیپ شخصیتی رو اولویت اول قرار ندید

ورک شاپ شخصیت شناسی

ورک شاپ شخصیت شناسی - تیپ اصلاح گر

ورک شاپ شخصیت شناسی، تیپ مددکار

ورک شاپ شخصیت شناسی ، تیپ موفقیت طلب

ورک شاپ شخصیت شناسی ، تیپ رمانتیک

ورک شاپ شخصیت شناسی - تیپ حامی

ورک شاپ شخصیت شناسی - تیپ کنجکاو

ورک شاپ شخصیت شناسی - تیپ شکاک وفادار

ورک شاپ شخصیت شناسی - تیپ خوش باش

ورک شاپ شخصیت شناسی - تیپ میانجی

شخصیت شناسی مکتب یونگ به طور خاص MBTI

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

شخصیت شناسی مکتب یونگ از زبان اسکیزوئید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه) شخصیت شناسی (۲۲ مطلب مشابه)