سلام

بنده ترم آخر لیسانس مهندسی برق از یه دانشگاه دولتی و روزانه هستم. متاسفانه علی رغم پرس و جوها و تحقیقایی که کردم، رشته برق اونی نبود که انتظار داشتم و اصلا منو راضی نمیکنه. یک سالی میشه که بدجوری پزشکی خوندن رفته رو مخم.

اگه کسی هست که تجربه مشابهی رو داره یا این راه رو رفته و البته موفق شده ممنون میشم راهنماییم کنید که درسی مثل زیست رو چه جوری شروع کنم؟، در عرض یک سال میشه قبول شد؟

ممنون


مرتبط:

به هیچ وجه نمیتونم رویای پزشکی رو بذارم کنار

در 29 سالگی می خوام برای رشته پزشکی بخونم

می خوام دوباره وایسم بخونم تا پزشکی قبول شم

برای پزشکی پشت کنکور بمونم یا هر چی قبول شدم برم ؟

همیشه هدفم پزشکی بود از اول عمرم ولی ...

شک دارم که رشته پزشکی بتونه منو به آرزوهام برسونه

سوال در مورد ازدواج دانشجوهای پسر پزشکی

بهترین زمان خواستگاری از یه دختر دانشجوی پزشکی

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

پزشکی بخونم یا سر کار برم ؟

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه

از پس پزشکی برمیام ولی از پس زندگی و وظایف زناشوییم چی؟

سوال از دانشجوهای عزیز پزشکی و الخصوص  بورسیه ها

قبول شدن در کنکور :

در کنکور میشه دروس عمومی رو صد زد؟

چگونگی خوندن املا در ادبیات برای کنکور

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

چطور در عرض یکسال در کنکور موفق بشم ؟

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

من شرایط اینو ندارم که پشت کنکور بمونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کنکور (۶۳ مطلب مشابه)