سلام

بنده پسری 27 ساله هستم، رابطه ای رو با یکی از پسران هم دانشگاهی با قرار نوشتن مقاله ای تخصصی در رابطه با رشته مون شروع کردم، در این مسیر بیشتر اوقات سر موضوعات مختلف مشاجره داشتیم.با هر بدبختی که بود مقاله رو تموم کردیم.

چون من از این رابطه کاری خسته شده بودم دیگه ادامه ندادم، ولی اون اصرار داشت که ادامه بدیم. یه روز بالاخره رک بهش گفتم می خوام دیگه باهات قطع ارتباط کنم به این دلایل؛

1- اتمام قرارمون که از اول نوشتن مقاله بود نه دوستی.

2- سین جین روزانه، هر روز من رو در مورد هر چیزی سین جین میکردی، چرا گوشی جواب نمیدی؟، کجا بودی؟، چیکار میکنی؟، چرا چرا چرا ...، آخه این سوالات به شریک کاری ربطی نداشت. 

بعدش به من گفت: به خاطر دروغ و تهمتی که به من زدی هیچ وقت تو رو نمی بخشم، اون پیش خودش من رو دوست تلقی می کرده، ولی من از همون ابتدا به فکر اتمام مقاله و قطع ارتباط بودم. چون از این رابطه هیچ لذتی نمیبردم.

الان فهمیدم که با بقیه دوستانش قطع ارتباط کرده، چون فکر میکرده همه ی اون ها مثل من هستن و ارتباط شون کاری هست، الان هم جواب تماسم رو نمیده ولی پیام براش فرستادم و گفتم اگر من اشتباه کردم منو ببخش، میگه اصلا نمیبخشم.

به نظرتون من چیکار کنم ؟، آیا من گناهی کرده ام؟، آیا من کاری خلاف اخلاق انجام داده ام؟


مرتبط:

با کسی که در دوستی افراط میکنه چطور بایدبرخورد کرد

صمیمی بودن خواستگارم با دخترهای دیگه اعصابم رو به هم ریخته

مدیرم به شدت داره باهام صمیمی میشه و من میترسم

چرا نمی تونم دوستان صمیمی خودم رو نگه دارم ؟

دیگه نمیخوام دوست صمیمی داشته باشم

داشتن یه دوست واقعی و صمیمی برام شده عقده

22 سالمه ولی نتونستم یه دوست صمیمی برای خودم پیدا کنم

هیچ وقت نفهمیدم که چرا دیگران با من صمیمی نمیشن

کسی که بعد از 5 سال تونستم باهاش صمیمی بشم حالا...

در برخورد های اول با کسی نمیتونم صمیمی بشم

خیلی به ندرت دوست صمیمی پیدا میکنم

یه دوست صمیمی داشتیم که اونم تو زرد از آب در اومد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)