سلام دوستان دلم گرفته از این رفاقت های ظاهری چرا دیگه  رفاقتا کمرنگ شده؟

راستش من سال سوم راهنمایی از یکی از همکلاسی هام خوشم می اومد ولی زیاد نتونستیم صمیمی بشیم و ایشون دبیرستان به یه مدرسه دیگه رفت ولی با در حد اس ام اس و زنگ با هم رابطه داشتیم تا اینکه پارسال دیگه دوست صمیمی هم شدیم خونه هم می رفتیم با هم نمایشگاه میرفتیم خرید و تولد و ....

خلاصه خیلی با هم خوب بودیم  حتی وقتی که از هم جدا میشدیم هم باز هم بهم اس میدادیم راستش من و اون از خواننده هایی خوشمون میاد و همین باعث نزدیکی ما به هم شد یه بار ازش پرسیدم چی شد که گفتی بیا با هم صمیمی بشیم ؟ نکنه بخاطر علایقه مشترکه؟ ایشون هم گفت نه بخاطر اینه که تو مفهوم دوستی رو به من یاد دادی تو مثل خواهرم میمونی .

حالا ایشون تو دانشگاه یه شهر دیگه در اومد و من پشت کنکور .... اوایلش خوب بود با هم در ارتباط بودیم ولی چند بار بش اس دادم دیدم دیر جواب داد باخودم گفتم داری درس میخونی مزاحم نشم بعد یه ساعت اس داد و گف هاهاها نه بابا چ درسی داریم فیلم میبینیم منم ناراحت شدم که نسبت به اس هام بی تفاوت شده بود.

این دوستم قبلا از طریق همین شیکه های اجتماعی با یه پسری صحبت میکرد خودش میگفت حتی واسه اینکه جوابشو دیر نده گوشی رو میبرد با خودش تو حموم و جوابشو میداد اونوق وقتی من اس میدم دیر جواب میده و میگه ببخشید حواسم به گوشی نبود منم گفتم مگه من بت اس نمیدادم پس چرا حواست نبود من خودم حتی وقتایی که چشم درد هم داشتم جواب میدادم اونوق اون.....

من تو شبکه های اجتماعی عضو نیستم ولی ایشون عضوه بش گفتم دیر جواب میدی گفت تو هم بیا تو این شبکه ها من اونجا 24 ساعته هستم اونجا میحرفیم این ینی چی؟ شما بودید بهتون برنمیخورد؟

خودش که میگه درسته که دوستای خوابگاه و دانشگاهم زیادن اما تو تکی اینا کیفیت ندارن که فقط کمیت اند الان رفتاراش عوض شده منی که وقتی اس میداد ذوق میکردم الان دیگه وقتی اس میده نه ذوق دارم تازه کمی هم ناراحت میشم و دیر جوابشو میدم .

از طرفی هم دوستش دارم به عنوان دوست صمیمی باهاش میتونم جاهایی برم بیاد خونمون و من برم خونشون درحالیکه  با بقیه اینجور نیستم در ضمن من آدمی هستم که به سختی با کسی دوست میشم دوست دارم یه دونه دوست صمیمی داشته باشم تا ده تا که موقع عمل نمیتونن کاری کنن

ایشون قبل من چند تا هم دوست صمیمی داشت ولی وقتی با من بود با همه اونا قطع رابطه کرد البته اون دوستاش بش خیانت کرده بودن و پشت سرش حرف زده بودن نمیدونم ینی الان که با چند نفر دوسته یعنی منو هم میذاره کنار تا چهار سال که تو یه شهر دیگس و گفت بعد اونم واس ارشد و دکتری هم میخواد اونج باشه حالا چیکار کنم؟

دوستان بنظرتون من خیلی حساسم کسی که بهم میگفت تو بهترین و صمیمی ترین دوست منی الان مقابلم میگه من هیچ دوست صمیمی ای ندارم بعدش گفت من اون حرفا رو بخاطر خودت زدم که اذیت نشی .

دوستان شما بودید چیکار میکردید؟ کسی که بعد از 5 سال تونستم باهاش صمیمی بشم حالا.....


مرتبط:

با کسی که در دوستی افراط میکنه چطور بایدبرخورد کرد

صمیمی بودن خواستگارم با دخترهای دیگه اعصابم رو به هم ریخته

مدیرم به شدت داره باهام صمیمی میشه و من میترسم

چرا نمی تونم دوستان صمیمی خودم رو نگه دارم ؟

دیگه نمیخوام دوست صمیمی داشته باشم

داشتن یه دوست واقعی و صمیمی برام شده عقده

22 سالمه ولی نتونستم یه دوست صمیمی برای خودم پیدا کنم

هیچ وقت نفهمیدم که چرا دیگران با من صمیمی نمیشن

در برخورد های اول با کسی نمیتونم صمیمی بشم

خیلی به ندرت دوست صمیمی پیدا میکنم

یه دوست صمیمی داشتیم که اونم تو زرد از آب در اومد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)