سلام دوستان 

کسی راجع به لغو تعهد خدمت اطلاعی داره؟ واسه مدرک کارشناسی میخوام، دانشگاه گفته که باید بریم تو کاریابی شهر خودمون ثبت نام کنیم، اما نمیدونم کدوم اداره س وگرنه روی مدرک موقت نوشته تا 7 سال باید تو کشور بمونین، من اگه برم ثبت نام کنم و نخوام کار کنم چی؟ اگه واسه ارشد برم دانشگاه چی؟ 


مسائل پسران :

برای اینکه روحم آروم باشه میرم کارگری، تا به خودم بگم رفتم سر کار

هر چی لاشی تر باشی برای دختران جذاب تری ؟!

پسری 26 ساله ام، برام سخته که از خانواده پول بگیرم

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

یه پسر وقتی ناراحته، چطور باید آرومش کرد ؟

شما چه می کنید با این وضع بی پولی ؟

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)