پسری مجرد و 28 ساله هستم، قریب به بیش از 20 مرتبه خواستگاری دختران مختلف به صورت سنتی به همراه والدین رفته ام و قریب به اتفاق خواستگاری ها حتی تا مرحله تحقیق از منزل و محل کارم با موفقیت پیش رفته ولی در جلسات دوم به بعد خواستگاری علیرغم خوش برخوردی خانواده دختر و پذیرش و جواب مثبت آنها، در روز آتی خانواده دختر بدون هیچ تماس منصرف شده و وقتی تماس گرفته و جویا میشیم اظهار منتفی بودن می کنن. واقعا برای من گیج کننده و ناراحت کننده ست.

چرا باید به تک پسر خانواده سالم و اهل رفیق بازی و دود و ... نیست و کارمند و صاحب ماشین و منزل باشه، موافق ادامه تحصیل و اشتغال همسر و طرفدار احترام و آزادی عقیده همسر و حامی همسر، مهربان ، عاطفی و صادق مخالفت کنن و دختر ندن. 

از لحاظ جثه قد 175 وزن 71 .

خواهش می کنم راهنمایی کنید. 

متشکرم


مرتبط:

حدود 20 بار خواستگاری رفتم و همه شون ناموفق بودن

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

کجا خواستگاری برم که اگه نه شنیدم ضربه روحی نخورم

تجربیات شما در مورد جلسات خواستگاری

تجربیات پسری که حدودا 30 جا خواستگاری رفته

توقع بالاست؟ مهریه زیاده ؟ پاشو برو یه جا دیگه خواستگاری

چند مورد خواستگاری ناموفق داشتم

برای خانم ها مهمه که شوهرشون قبلا چند جا خواستگاری رفته باشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)