من به عنوان یه پسر بدشانس، 27 -28 ساله، کارمند بیمه شده بخش دولتی، با درآمد مکفی و خونه و خانواده فرهنگی ، متنفر از سیگار و دود و ... هر جایی به همراه خانواده برای خواستگاری رفتم بعدش تلفنی جواب رد دادن با این دلایل :

1. قصد ادامه تحصیل داریم ( در حالی که من موافق ادامه تحصیل تا دکتری طرف های مقابلم بودم )

2. افکارشون با هم سازگار نبوده ( در حالی که من روشنفکر و موافق احترام به عقیده طرف مقابلم بودم )

3. ازدواجش مانع تحصیلش می شه  ( خودم تشویق می کردم به ادامه تحصیلش)

4. ما با قومیت شما وصلت نمی کنیم. ( به همه قومیت ها از ترک و کرد و لرد و عرب و بلوچ احترام می ذارم )

به نظرم دخترها سخت پسند شدن وگرنه واقعا خسته شدم از این حساسیت هاشون. دیگه واقعا بریدم . به نظر شما ایراد کار من از کجاست که قریب به بیست مرتبه خواستگاری رفتم و همه شون ناموفق بودن ؟


مرتبط:

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

کجا خواستگاری برم که اگه نه شنیدم ضربه روحی نخورم

تجربیات شما در مورد جلسات خواستگاری

تجربیات پسری که حدودا 30 جا خواستگاری رفته

توقع بالاست؟ مهریه زیاده ؟ پاشو برو یه جا دیگه خواستگاری

چند مورد خواستگاری ناموفق داشتم

برای خانم ها مهمه که شوهرشون قبلا چند جا خواستگاری رفته باشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج (۶۸ مطلب مشابه)