سلام دوستان

من تقریبا ۲ ساله که شرایطم برای ازدواج فراهم شده سربازیم تموم شده مدرک لیسانسم رو گرفتم کار تقریبا ثابتی دارم درسته که دولتی نیست ولی تقریبا میشه گفت ثابته درآمدم تقریبا ماهی ۱۴۰۰ تومنه ولی چند مورد خواستگاری ناموفق داشتم .

قیافه و تیپ خوبی هم دارم ولی واقعا دارم کلافه میشم قبلا فکر می کردم دخترا اگه همچین موردی رو ببینن جواب مثبت میدن ولی الان واقعا نمی دونم چی بگم.

یکی از درآمدم ایراد میگیره یکی از کارم یکی از رشته ی تحصیلیم (بهداشت) خوشش نمیاد واقعا نمیدونم چکار کنم فکر می کردم اولویت دخترا برای ازدواج این چیزا نیست ولی الان..... شما بگید چکار کنم?


مرتبط:

حدود 20 بار خواستگاری رفتم و همه شون ناموفق بودن

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

کجا خواستگاری برم که اگه نه شنیدم ضربه روحی نخورم

تجربیات شما در مورد جلسات خواستگاری

تجربیات پسری که حدودا 30 جا خواستگاری رفته

توقع بالاست؟ مهریه زیاده ؟ پاشو برو یه جا دیگه خواستگاری

برای خانم ها مهمه که شوهرشون قبلا چند جا خواستگاری رفته باشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)