سلام دوستان 

میدونم خانواده برتر بیشتر موضوعاتش مربوط به ازدواج و طلاق و ... هست اما گفتم سوالم رو بپرسم شاید کسی جواب داد، دوستان فنی منو راهنمایی کنید خواهشا؛

من پسری ام بیست ساله و تصمیم گرفتم یه شغل فنی یاد بگیرم، بین شاخه های جوشکاری و تراشکاری میخوام یکی رو انتخاب کنم و برم دوره های فنی حرفه ای رو بگذرونم و بعد هم شاگردی و کار ،اما نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم.

تقریبا به هر دو علاقه دارم، یعنی از بین کارهای فنی مثل مکانیکی و ... این دو رو بیشتر میپسندم اما نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم، اگه شما فنی هستین خوبی ها و بدی های این دو تا شغل بازار کار و ... رو برام توضیح بدین ،راه های پیشرفت تو این شغل ها چیه؟ بازار کارشون تا پنج سال دیگه چه جوریه و ...

ممنون از همه


مرتبط:

با کارهای روزمزدی و پروژه ای میشه زندگی کرد؟

چطوری یه کار خوب با درآمد مناسب پیدا کنم ؟

حداقل درآمد لازم برای شروع یک زندگی معمولی

میزان درآمد مناسب مرد از دید دختران دم بخت

حداقل درآمد خواستگار برای تشکیل زندگی مشترک مستقل

شان اجتماعی شغل مهمه یا درآمدش ؟

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

معرفی کتاب شغل مناسب شما

برای انتخاب شغل علاقه مهمتر هست یا درآمد ؟

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)