سلام خدمت شما دوستان..عزاداری هاتون مقبول درگاه حق...

والا من چون شرایط ازدواج ندارم حداقل تصمیم گرفتم الان که جوونم و فرصت تغییر و ایجاد اخلاقیات رو دارم ترجیح میدم بعضی مسائل رو با شما در میان بگذارم، هم واسه خودم خوبه، پسرها دخترهای با تجربه جای برادر خواهرهام هم نظر بدید چون تک فرزندم، شاید نظر شما راهنمایی شد برای من، و هم ممکنه مثل من یکی این پست رو بخونه ولی یاد بگیره و تو زندگیش تاثیر بذاره ...

سوالم اینه : احساساتی بودن مرد خوبه یا بد؟

این واقعا واسه خودم سواله هم واسه دوستان ...

من خودم بواسطه طلاق والدینم دیدم که اگر به زن محبت نکنی، احساس خرجش نکنی چی میشه، از طرفی خدا این احساسی بودن رو تو وجودم قرار داده، از بچگی هم خیلی احساسی بودم، قاطع هستم و حتی مغرور ولی درونم احساسیه ...، ی جا خوندم میگفتن مرد باید قاطع باشه، نمیدونم مرد احساسی سوسوله و ...، یه جا دیگه در خانواده برتر میخوندم شوهرم چرا سرده، ابراز محبت کلامی نمیکنه و خیلی از این گله ها ...، یه جا دیگه میگفتن مرد کم باید ابراز علاقه کنه چون زن پر رو میشه...

بالاخره کدومش ؟

مثلا من خودم دوست دارم زن گرفتم همه ش قربون صدقه برم... خودمم گرمایی و ریز بینم به این حد که اگه زنم یه شالم عوض کنه میبینم و قربون صدقه میرم... خدایی از ته دلم دوست دارم این طور باشه ها چون یه عده ممکنه بگن خالی نبند از ته دل نیست و این حرف ها، ولی نه واقعا اینطور نیست... 

یا مثلا من عاشق لاک زدن خانم ها هستم یه رنگ جدید بزنه من کلا از خود بیخود میشم... کلا عقیدم اینه وقتی میتونم دل خانم رو از عشق خودم لبریز کنم چرا نکنم، بذار انقدر محبت واقعی کنم که اگه صد بار هم برگرده عقب انتخابش من باشم تازه ثواب هم داره و خدا راضی میشه ...

کلا تو ابراز علاقه کردن واقعی سیر نمیشم هر چی بیشتر تمجید کنم و خوشحال بشه بیشتر مایل میشم بگم چون دوست دارم زندگیم عاشقانه باشه.

یعنی هم علاقه دارم نیاز عاطفی زنم رو رفع کنم هم جنسی چون خودمم گفتم گرم مزاجم ...، حالا اگه منو ببینید میگید چقدر خشکه، ظاهرم اینه ولی دلم نه ...، خواستم بپرسم این  ویژگی خوبه یا دیگه زیادی احساسیم؟

البته به من هم حق بدید با هیچ کس نبودم و همه انرژی رو دارم جمع میکنم تا موقع ازدواج رو اصل کاری پیاده کنم ...،  به نظرتون مرد خوبه احساسی باشه یا نه؟


مرتبط:

خانم های مذهبی دوست دارن شوهرشون احساسی باشه یا با جذبه ؟

دختر مورد علاقه م میگه از لحاظ احساسی قانع نشدم

توقع دارم نامزدم با من هم احساسی برخورد کنه

دوران نامزدی شوهر خیلی آدم احساسی بود ، الان سرد شده

احساس می کنم محبت های شوهرم از روی وظیفه است نه علاقه

چکار کنم که شوهرم به حرف بیاد و احساسش رو بهم بگه

مردِ ایده آل شما مغروره یا احساساتی؟

قبل از ازدواج چطور میتونم بفهمم که خواستگارم احساسی هست یا نیست؟

احساس می کنم خواستگارم در ابراز احساسات ضعیف هستند

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم

از دید خانم ها من یه مرد خشن و بی احساسم ؟

خانم های مذهبی دوست دارن شوهرشون احساسی باشه یا با جذبه ؟

خانم ها با کدام رفتارهای شوهر احساس می کنند ملکه خانه هستند

واقعا دخترها فکر میکنن پسر احساس نداره؟

من احساساتی ام و شوهرم درست نقطه مقابل من

شوهرم مشکل نسبتا شدیدی در ابراز احساسات اش دارد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)