با عرض سلام

من یک سال و نیمه که تو عقدم و شوهرم ادم خونسرد و ارومو کم حرفیه و احساساتشو بروز نمیده و از احساسات و خواسته هاش باهام حرف نمیزنه . هر وقتم بهش میگم میگه برام هیچی مهم نیس یه زمانی میگفت 80 درصد زندگی رابطه ی جنسیه و میدونم که واسش خیلی مهمه ولی زیاد پافشاری نمیکنه نمیدونم باید چکار کنم تا به حرف بیاد و بدونم احساسش چیه درباره ی من ؟

چون گاهی شک میکنم که واقعا دوسم داشته باشه چون از درونش بی خبرم..... بهم بگین چطور باید اعتمادشو جلب کنم تا حرفا و احساساتشو بهم بگه ؟

مرتبط:

احساساتی بودن مرد خوبه یا بد؟

خانم های مذهبی دوست دارن شوهرشون احساسی باشه یا با جذبه ؟

دختر مورد علاقه م میگه از لحاظ احساسی قانع نشدم

توقع دارم نامزدم با من هم احساسی برخورد کنه

دوران نامزدی شوهر خیلی آدم احساسی بود ، الان سرد شده

احساس می کنم محبت های شوهرم از روی وظیفه است نه علاقه

مردِ ایده آل شما مغروره یا احساساتی؟

قبل از ازدواج چطور میتونم بفهمم که خواستگارم احساسی هست یا نیست؟

احساس می کنم خواستگارم در ابراز احساسات ضعیف هستند

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم

از دید خانم ها من یه مرد خشن و بی احساسم ؟

خانم های مذهبی دوست دارن شوهرشون احساسی باشه یا با جذبه ؟

خانم ها با کدام رفتارهای شوهر احساس می کنند ملکه خانه هستند

واقعا دخترها فکر میکنن پسر احساس نداره؟

من احساساتی ام و شوهرم درست نقطه مقابل من

شوهرم مشکل نسبتا شدیدی در ابراز احساسات اش دارد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)