سلام.

نماز و روزهاتون مقبول درگاه حق

دوستان به تازگی زندگی مشترک رو شروع کردم و از کمبود اعتماد به نفس اذیت میشم و احساس میکنم کم کم تو زندگیم داره تاثیر میذاره، با وجود این که مشکلی در ظاهرم ندارم اما نسبت به خانم های دیگه خیلی خودم رو دست کم میگیرم و اینکه همه ش میگم همسرم فلان خانم رو دید از من زده نشه، با من مقایسه نکنه؟ چقدر فلان دختر بلند و واصح حرف میزنه... 

این باعث میشه خیلی خودم رو کم ببینم و خدا نکنه اون خانم فامیل باشه و با همسر من هم صحبت بشن دیگه هیچ، و این جور وقت ها اینقدر این افکار اذیتم میکنه که یا خیلی عصبی میشم تو رفتار با همسرم یا خیلی آروم و گردن کج و صدایی که اصلا در نمیاد! ، اگه راه حلی سراغ دارید برای افزایش اعتماد به نفس یا روش هایی که خودتون استفاده کردید، خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید.

مخصوصا آقایون لطفا بگن تو این شرایط چه حس و توقعی از همسرشون دارند؟

خیلی وابسته و آویزون رفتار میکنم اصلا فکر میکنم که همه وقتش رو باید با من بگذرونه وگرنه منو دوست نداره. انتقاد هم که میکنه بهم بر میخوره.

حالا تو کامنت هایم بیشتر میام توضیح میدم. 


مرتبط:

اعتماد به نفسم رو در مورد ظاهرم از دست دادم

به خاطر اعتماد به نفس پایینم می خوام جدا بشم

اعتماد به نفس کافی برای ازدواج رو ندارم

دوست دارم اعتماد به نفس خانمم بالاتر بره

هم عروسم دختر خوبیه اما نگاه اطرافیان اعتماد به نفسم رو گرفته

وقتی اعتماد به نفس ندارم نمیتونم وارد زندگی مشترک بشم

چطوری اعتماد به نفسم رو در خواستگاری کردن بالا ببرم ؟

چرا خوشگل ها اعتماد به نفس منو کم میکنن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)