با سلام خدمت همه

طاعات و عبادات تون مورد قبول حق، من سوالی دارم که فقط ازتون خواهشمندم بحث به حاشیه نره و یا جانبداری تعصبی نکنین، من دختری هستم با وضع مالی متوسط، ساکن شهرستان که خواستگاری ۳۴ ساله دارم، ایشون دارای مشخصات زیر میباشد:

* مذهبی در حد واجبات و ترک محرمات

*بسیار چشم پاک

*خوش اخلاق و مهربون

*دست و دل باز در حد معمول (یعنی اگه پول داشته باشن دوست دارن که خرج کنند و خسیس نیستن)

*دختر باز اصلا نیست

*صادق، طوری که همه شرایطش رو حتی مالی رو دقیق برای من توضیح دادن و گفتن دوست داشتن اول شرایط شون جور بشه بعد ازدواج‌ کنن

*دارای خانواده بسیار خوب و کم جمعیت

*اهل دود و مشروب اصلا نیستن 

*اهل کار و تلاش هستن و شاغلن

*تحصیل کرده دانشگاهی و شغلشون در راستای تحصیلات

*فاصله سنی مون هم خوبه و‌ میتونیم هم رو درک کنیم

*خونه دو طبقه دارن که یک طبقه اش رو ایشون با پول خودشون خریدن

*ماشین شون رو هم به تازگی عوض کردن 

*کلا از نظر خانوادگی_فرهنگی_اعتقادی ما بسیار شبیه هم هستیم

ولی دو موضوع هست که‌ منو نگران کرده

و اونم اینه؛

۱- حقوق ایشون کمه یعنی حدودا ۲ تا۲۵۰۰ هست، شایدم ۳ تومن با اضافه کاریش بشه اونم شاید، ولی کلا حقوقش کمه. 

۲- ایشون هیچ‌ وقت به من پیشنهاد بیرون رفتن نمیدن و من احساس میکردم شور و اشتیاق با من بودن رو نداره که البته بسیار کم رو هستن و من فکر میکنم چون تا به حال دختری تو زندگیش نبوده نمیتونه احساساتش رو بروز بده و خجالت میکشه به من بگه بیا بریم بیرون.

سر همین موضوع می خواستم ردش کنم ولی پدرم گفت خب الان نامحرمید روش نمیشه، بعدا عقد کنید درست میشه !!!

هر چند اگه من بهش بگم برم بیرون حتما میاد، یعنی خودش گفت شما اولین دختری هستی که من حد ارتباطم باهاشون اینقدره، حتی یکی از فامیل هاشون گفت که من قسم میخورم تا به حال حتی به یه دختر نتونسته دست بزنه، و البته ایشون هر روز به من پیام میدن.

البته ایشون کاری هستن و یک روز که شرایط کاریش رو برای من گفت دیدم خب خیلی زحمت میکشن ولی اصلا حقوق شون متناسب با زحمت شون نیست، مثل خیلی جاها متاسفانه، و چون ماشین شون رو به تازگی عوض کرده باید قسط بده که عملا باید زندگی مون رو با نصف حقوق شون اولش بگذرونیم. و خب خونه شون هم یک خوابه است که چند سال دیگه باید عوض کنیم.و ایشون خودشون هم براش برنامه داشتن.

ببینید من از یک طرف میگم حقوق شون کمه، البته ما شهرستان هستیم، از اون طرف خب اول زندگی نمیخوایم اجاره بدیم و میتونیم بهتر پیش بیافتیم، و خصوصیات منحصر به فرد ایشون که فرد زحمت کش_چشم پاک دارای خانواده با اصالت هستن، طوری که وقتی تحقیقات کردیم همکاران شون و فامیل هاشون بر خوب بودن بسیار ایشون تاکید کردن.گفتن همین الان عقد کنید!

از طرفی دلم نمیاد ایشون رو رد کنم چون معیارهای منو دارن و میدونم که شاید بعدا فردی پولدار برام بیاد ولی به طور قطع تموم معیارهای ایشون رو نداره، همین طور موندم سر دو راهی، پدرم هم میگه اگه ایشون رو رد کنی معلوم نیست در آینده کسی تا این حد پاک نصیبت بشه.

چون ایشون تو تموم خواستگاران من چه از نظر اخلاقی و چه از نظر خانوادگی سرتر بودن، البته از نظر مالی بقیه بالاتر بودن به مراتب، البته الان یه کم احساساتش رو بعضی وقت ها در لفافه بروز میده!


مرتبط :

مشکلات ازدواج پسر در سن بالا

داستانی از ازدواج یک پسر بالای چهل سال

برای ازدواج با پسری 30 ساله و احساساتی آشنا شدم

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

خواستگار 38 ساله م به زور اطرافیان اومده جلو

سن ازدواج هر چی میره بالاتر انسان سختگیر و ریزبین میشه؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

ائمه تاکید کردن به ازدواج آسان اما انگار گوش ما بدهکار نیست!

اگه دختران و پسران در سنین پایین عقد کنن چه مشکلاتی داره ؟

تجربه ازدواج در سن بالا

پسران 30 ساله حوصله عاشقی کردن دارن ؟

آقایون با سن بالا بعد از ازدواج حریص ترن یا قدردان تر؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بررسی معیارهای ازدواج دختران (۷۵ مطلب مشابه)