سلام 

من یه دخترم. دختری که خیلی اوقات دلش شکسته، امّا هیچ هیچ وقت امید و ایمانش رو به خدا از بین نبرده. خیلی هامون هستیم که وقتی دل مون می گیره آرزو می کنیم که ای کاش کسی بود تا بهمون دلداری می داد و می تونست از غم مون کم کنه.

می دونم همین الآن خیلی از شما هستید که از عالم و آدم خسته شدین، بریدین، خدا رو التماس کردین که کاش جور دیگه ای بود. حالا به هر دلیلی خودتون و خداتون از حال تون با خبرین .امّا اگه هنوز جوابی نشنیدین تو رو به همون خدا که از حال مون باخبره نا امید نشید احساس تنهایی و بی ارزشی نکنید. به پیغمبر به قرآن خدا خیلی هوا مون رو داره. 

خدا شاهده اگه از ته قلبت به خضور مبارکش ایمان داشته باشی، خدا هیچ وقت دست رد به سینه ت نمی زنه.خدا به اندازهی ایمان و باور هر کس هواش رو داره، تو رو خدا ای چیزی که میگم و یه بارم که شده امتحان کنید.

اگه الآن خیلی به کمک خدا نیاز دارید، برید رو به روی قبله سجده کنید و واقعاً جوری باشه که حس کنید خدا جلو تون هست و داره صدا تون رو گوش میده. شما باید با همون درد و غم تون ازش چیزی که می خواین رو، بخواید. خدا همون لحظه منتظره که یه چیزی ازش بخواید، فقط درصد اجابتش بستگی به به باورتون داره.

من اصلا اصلا مذهبی نیستم که بخوام از روی تقلید این حرف ها رو بگم، من فقط یه آدم عادیم که خیلی خدا رو باور دارم، من وقتی سجده می کنم با چشم گریون و از ته ته دلم خواسته م رو ازش می خوام جوری که واقعاً حس می کنم خدا جلو سجده م نشسته و با مهربونی داره به حرف هام گوش میده 

باز هم میگم تنها راه اجابت دعاها ایمان و باوره از ته دل به توانایی و حضور خداست، شاید خیلی ها منو مورد تمسخر قرار بدن ولی اون هایی که دل شون گرفته ست می فهمند..من فقط به عنوان یه فرد لازم دونستم تا از طریق این وبلاگ خوب، دلشکسته ها رو به خدا امیدوار کنم.حالا اگه مطلببی یا جمله ای دارید که می تونه امید و باور رو در قلب بعضی ها زنده کنه خوش حال میشم.


مرتبط:

چرا وعده های خدا رو باور نمی کنیم ؟!

من واقعا به وعده های الهی در زمینه ازدواج ایمان آوردم

شکر بابت نعمت آرامش و اعتماد به خدا

ما مجردها پاک میمانیم و به خداوند خود اعتماد میکنیم

باور داشتن به کمک کائنات نوعی شرک ورزیدن به خدا نیست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)