سلام

همیشه واسم ی جیزی سوال بوده، این که دختر خانوم هایی که لباس باز میپوشن توی خیابون، یعنی ساپورت میپوشن موهاشون رو از پشت بیرون میندازن، مانتو جلو باز می پوشند، پاچه شلوار شون هم بالاست. 

فکر کنم فهمیدین کدوم خانوم ها رو میگم که خب تعداد شون هم کم نیست واقعا، بحث من نحوه لباس پوشیدن شون نیست، چون راجع به این موضوع زیاد بحث شده، بحث من اینه که عقایدشون چه جوریه ؟ خیلی واسم جالبه این موضوع.

یه سری میگن عقاید ربطی به پوشش نداره، ولی به نظر من داره، مثلا میگم معمولا خانوم های سر به زیر شماره نمیگیرن از پسران یا نماز میخونن و روی یه سری مسائل حساس هستند، البته نه همه شون. 

ولی اون هایی که تیپ باز دارن چی؟ اون ها هم خط قرمزشون دوستیه؟ یا واسه شون مهم نیست و دوست میشن، یا اینکه نمیدونم اون خط قرمزهایی که دختران با پوشش معمولی دارن رو دارن یا نه ؟ کلا دوست دارم راجع به ذات و شخصیت این دخترها بیشتر بدونم، اینکه با این لباس ها توی فکر و ذهن شون چی میگذره و عقایدشون چیه؟

بیشتر بخوانید ...

پالس هایی که پوشش تحریک کننده برخی خانم ها به مردان میده

یک دلیل منطقی برای بد حجابی خودتون بفرمایید

واقعا دخترهای بد پوش دوست دارن آقایون زیبایی هاشون رو ببینن؟

 

 

در ارتباط با تحریک آقایان با پوشش و ... خانم ها:

 

مگه میشه پسری با یه SMS تحریک بشه؟!

کارم گناهه و دارم باعث تحریک پسرا میشم ؟

آیا واقعا مد امروزی دختران برای پسران تحریک کننده است ؟

پسران با دیدن حرکات یه دختر رشته پارکور تحریک میشن ؟

آقایون، ممکنه زنی از نظر شما زیبا باشه ولی تحریک کننده نباشه؟

آیا کوتاه یا بلند بودن مانتو رو تحریک آقایون تاثیر داره؟

کفش پاشنه بلند خانم ها باعث تحریک آقایون میشه ؟

آیا ممکنه آقایون تو بازار تحریک بشن؟

چرا تارهای موی زن تحریک آمیزند برای مردها؟

نقش حجاب زنان در جذاب شدن آن ها برای مردان

مردان از صدای خنده ی دختر تحریک میشن؟

تو تاکسی اگه بدنم به یه مرد بخوره اون تحریک میشه ؟

خدایا منو ببخش که با پوششم باعث تحریک آقایون می شدم

آیا پزشک با دیدن اندام من تحریک میشه ؟

چه بپوشیم که شما آقایون تحریک نشید ؟

آیا ممکنه آقایون تو بازار تحریک بشن؟

دخترا تو رو خدا ساپورت نپوشید

ارضا شدن با دیدن صحنه های تحریک آمیز در خیابان

خشونت خانم های بد پوش علیه مردان

کسی که با نوع لباس پوشیدنش تحریکم کرد رو روز قیامت نمی بخشم

چطور کمتر تحریک بشم تا بتونم یه کم زندگی کنم ؟

تحریک پذیری آقایون به نوع نگاه شون بستگی داره ؟

تجربیات مجردها در مورد کاهش سریع سطح تحریک

رفتار خانومها از پوششون میتونه تحریک کننده تر باشه ؟

به نظر شما پوشش من تحریک کننده است ؟

خدایا منو ببخش که باعث تحریک بقیه می شدم

چه حرکات و پوششی شما آقایون رو تحریک می کنه ؟

چه بپوشیم که شما تحریک نشید ؟

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)