من خواستگاری دارم که پزشکی میخونه و از نظر خانواده، خانواده ی معتقد و خوبی داره اما با توجه به اینکه تفکر جامعه در مورد پزشکان به خاطر عملکرد نادرست بعضی از اون ها خوب نیست، نمیدونم تا چه حد میتونم به ایشون اعتماد کنم و میترسم که این تفکر در زندگی ما اختلال ایجاد کنه.

من به پول ایشون نیازی ندارم و  از نظر موقعیت اجتماعی در جایگاه خوبی هستم و نمیخوام به خاطر اینکه پزشکه بگم حتما همین باشه چون پول ملاک اصلی من نیست و بیشتر میخوام که به طرف مقابلم تو زندگی اعتماد داشته باشم . 

از نظر ظاهری زشت نیستم و ظاهر خوب و قابل قبولی دارم از نظر خانواده هم خانواده خوب و نزدیک به فرهنگ آنها دارم و از نظر وضع مالی خانواده هم مثل هم هستیم و در درجه متوسط تقریبا رو به بالا. 

از بچگی هم با خانوادشون رفت و آمد داریم اما به خاطر تربیت مون این جوری نبودیم که بخوایم با جنس مخالف گرم بگیریم که من از شخصیتش آگاه باشم یا اون منو درست بشناسه، من هنوز باهاش حرف نزدم در این مورد و نماز خوندن و انجام واجبات هم جزو ملاک های اصلیمه نه اینکه بگم خیلی مذهبی هستم نه چادری نیستم ولی مانتویی با حجابم و حتی خیلی پیش اومده نمازم قضا شده، این ها رو میگم که بدونین در اون حد مذهبی نیستم ولی خب یکی از ملاک هام اینه که اعتقادات مون شبیه باشه . 

شاغل هم هستم ،معلمم و سنم هم ۲۲ سال است


مرتبط:

نمی تونم به خواستگار پزشکم به راحتی اعتماد کنم

چند توصیه به دختران در مورد ازدواج و اعتماد به بعضی از مردان

پسری که بیشتر از خودم بهش اعتماد داشتم تو زرد از آب در اومد

می تونم به خواستگاری که میگه قبلا زنا کرده اعتماد کنم ؟

اول تحقیق، بعدش امتحان و در نهایت اعتماد

فقط به ایمان خواستگارم اعتماد کردم

شرایط بد محیط کارم باعث شده نتونم به شوهر آینده م اعتماد کنم

میشه به پسری که درخیابان از یک دختر خواستگاری میکنه اعتماد کرد؟

بنظر شما این مرد قابل اعتماد است برای ازدواج ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)