سلام

پسری 25 ساله هستم و به علت سختی های دوره کودکی (بیشتر روحی) از ازدواج میترسم. حتی از دوست شدن با دختر ها هم میترسم. یه دیواری دور خودم ساختم و همه چی رو تو خودم میریزم، اما دیگه قابل تحمل نیست.

حس میکنم انقدر بار غم رو دوشم سنگینی می کنه که اگه کسی به من نزدیک بشه آسیب میبینه. اعتماد به نفسمم به شدت اومده پایین.

لطفا کمک کنید.


مرتبط :

من در کل از ازدواج میترسم و خجالت میکشم

به خاطر جهیزیه دادن از ازدواج میترسم !

من از ازدواج می ترسم، چونکه اصلا نمی تونم به کسی اعتماد کنم

چطور میشه اشتباهات گذشته رو به کل فراموش کرد ؟

از گذشته فراری ام و از آیندم میترسم

می خوام خاطرات گذشته رو فراموش کنم و به روال عادی زندگی برگردم

چیکار کنم که روزهای تلخ گذشته یادم بره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)